FANDOM

Położenie: Droga MlecznaMgławica PółksiężycLusarn /  4. planeta

OpisEdytuj

Tarith to planeta łudząco podobna do Ziemi, jednakże istniejejedna istotna różnica - jej atmosfera wykazuje wysoką zawartość chloru, co uwidacznia się w postaci zielonkawej mgły, którą można zaobserwować nad horyzontem. Chlor stał się bardzo istotnym czynnikiem wpływającym na życie roślinne na planecie. Wiele gatunków roślin rozwinęło formę obrony przed zwierzętami roślinożernymi, która polega na wypuszczeniu toksycznych obłoków chloru w razie zagrożenia. Te gazy są cięższe od powietrza i wykazują tendencję do zalegania w niższych partiach terenu. Choć trujących oparów można uniknąć, ich obecność sprawia, że nikt nie wykazuje zainteresowania kolonizacją planety.

Istnieją doniesienia o sygnałach wysyłanych z serca ogromnego chlorowego bagna. Sygnały te są najprawdopodobniej zakodowane, choć możliwe, że są to po prostu zniekształcone automatyczne sygnały ratunkowe nadawane z rozbitego cywilnego statku.

Wykryto anomalię Edytuj

Podczas wstępnego skanowania wykryto na planecie nadajnik o dużej mocy. Protokoły komunikacyjne pokrywają się ze znanymi protokołami Krwawej Hordy. Sygnały krogan i vorchów skupiają się w obiekcie będącym prawdopodobnie kopalnią. Wykryto oznaki życia. Gatunek nieznany. Zalecana ostrożność.

PrzydziałyEdytuj