FANDOM

Położenie: Droga MlecznaHades GammaAnteusz /  4. planeta

OpisEdytuj

Trebin to skromny, skalisty świat, którego atmosfera składa się z azotu i argonu. Powierzchnia składa się głównie z niklu ze złożami srebra.                                

Środowisko planety jest względnie umiarkowane, ale rzadkie występowanie wody i innych podobnych substancji sprawiło, że nie doszło do rozwoju biosfery. Korporacja ExoGeni przeprowadziła ostatnio próbne uderzenie komety złożonej z wodnego lodu w powierzchnię planety. Był to pierwszy krok w kierunku zagęszczenia atmosfery i wprowadzenia do środowiska wody.

Zespół badawczy przebywa na powierzchni i zajmuje się monitorowaniem efektów geologicznych i meteorologicznych tego próbnego uderzenia. Większość uwolnionej wody pozostaje w formie oparu atmosferycznego, ale utworzyły się już gęste warstwy chmur. Wszystko wskazuje na to, że ten jałowy świat niebawem ujrzy swój pierwszy deszcz. Postępy czynione przez zespół badawczy są wstrzymywane przez częste usterki mechaniczne i komputerowe w ich satelitach GPS.

PrzydziałyEdytuj

Interesujące punktyEdytuj

Trebin
Lokacja Pojawienie się Opis
1 Początek Obóz badaczy (Niezbadany świat: Zaginieni badacze)
2 Początek Zniszczona sonda
3 Początek

Wieża transmisyjna i sondy

"To urządzenie wysyła sygnały na orbitę geosynchroniczną. Przyciąga to satelity GPS grupy badawczej, powodując ich rozbicie w pobliżu."

4 Początek

Turiański wrak (Niezbadany świat: Insygnia turian)

"Nie ma żadnych śladów, by ktoś przeżył. Kapsuła jest pusta, oprócz małej rozbitej flagi oznaczonej insygniami Kolonii Nimines."

5 Niezaznaczone Miażdżypaszcza
6 Odkrycie Wejście do kopalni (Niezbadany świat: Zaginieni badacze)

Złoża minerałówEdytuj

Główny artykuł: Niezbadany świat: Cenne minerały

Numer Pierwiastek Klasa
1 Uran Rzadki
2 Pluton Rzadki

Formy życiaEdytuj

SatelityEdytuj

TrebinPowierzchnia

Widoczne z miejsca lądowania, dokładnie przed pojazdem widać jedno wielkie i jedno małe ciało. Warunki powierzchniowe mówią, że ich pozycja nie jest dogodna. Choć Trebin nie jest opisany jako księżyc, to te ciała mają porównywalną wielkość i są na niestabilnej orbicie.

WykopaliskoEdytuj

Podczas przydziału Niezbadany świat: Zaginieni badacze, okazuje się, że Trebin posiada kosmiczną technologię zakopaną pod powierzchnią. Mając z nią kontakt, naukowcy zamienili się zombie i zbudowali surową strukturę z kamieni podobną do światyni gethów na Feros. Drużyna Sheparda twierdzi, że słyszała o takiej technologii; zmienia osoby w fanatycznych "kultystów maszyn", którzy wielbią technologię. Jednak obecność smoczych zębów w kopalni, zmusza zadać pytanie, czy naukowcy zostali zmienieni w zombie, czy czujących kultystów. Możliwe też, że kultysta maszyn to inne określenie na zombie.