FANDOM

Vetra Nyx – turiańska najemnicza i przemytniczka, członek oddziału Rydera. Potencjalna opcja romansowa zarówno dla pioniera, jak i pionierki.

Życiorys Edytuj

Dzieciństwo i młodość Edytuj

Urodziła się na Palavenie. Jej matka była wysoko postawioną przedstawicielką Hierarchii Turian, a ojciec agentem sił specjalnych, który zadawał się z „szemranymi typami”. Matka odeszła, kiedy ojciec zrobił „coś strasznego”, a on sam niedługo później po prostu zniknął. Na mniej więcej piętnastoletnią wtedy Vetrę spadł obowiązek opiekowania się młodszą siostrą, Siderą. Przez następne lata parała się działalnością m.in. jako najemnicza i przemytniczka, wielokrotnie zmieniając miejsca zamieszkania. Podczas organizowania trudno dostępnych części dla Nakmor Kesh zorientowała się, że kroganka zaangażowana jest w jakiś większy projekt. To od niej dowiedziała się o Inicjatywie Andromeda, do której dostała się wraz z siostrą dzięki poparciu Kesh.

Inicjatywa Andromeda Edytuj

Vetra i Sidera dotarły do Andromedy na pokładzie Nexusa, były obecne również podczas buntu na stacji. Po przybyciu Hyperiona, otrzymała przydział na Tempest, dołączając do oddziału pionierskiego. Podobnie jak w Drodze Mlecznej, tak i w nowej galaktyce zajmuje się przede wszystkim przemytem i zdobywaniem trudno dostępnych przedmiotów, co ułatwia jej rozległa siatka kontaktów.

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

IA ikona
Załoga Tempest
IA ikona
Członkowie drużyny: PionierNakmor DrackVetra NyxJaal Ama DaravCora HarperLiam KostaPeebee
Załoga: Gill BrodieSuvi AnwarKallo JathLexi T’PerroSAM