FANDOM

Nos Astra Eternity
Wieczność to bar znajdujący się niedaleko giełdy na Nos Astra, Illium.

Bar Edytuj

Aethyta 3981

Bar jest lekko oświetlony czerwonym światłem. Prowadzi go matrona asari Aethyta. Podczas wizyty w Wieczności Shepard spotyka Conrada Vernera rozmawiającego z barmanką (zobacz: Illium: Conrad Verner). W barze jest również terminal powiązany z misją Liara: Obserwator.

Sklep z drinkamiEdytuj

  • Trunek: Najlepszy mocny trunek asari, jaki można kupić za pieniędze. Bardziej wyrafinowany niż krogańskie pomyje. Cena: 5 kredytów
  • Szklanka wina: Słodka i łagodna szklanka słynnego miodu pitnego asari. Cena: 10 kredytów
  • Tajemniczy drink: Cokolwiek to jest, plotki twierdzą, że pochodzi z najdalszych zakątków Trawersu, destylowany na mglistej planecie bez nazwy zamieszkanej przez vorche. Cena: 25 kredytów

Hol Edytuj

Hol jest podzielony na dwie oddzielne części:

  • Hol publiczny: Ta część składa się tylko z paru stołów i kanap rozsianych po powierzchni pomieszczenia. Dzięki temu klienci mogą usiąść i załatwiać swoje sprawy czy rozmawiać z innymi. W pobliżu wejścia rozciąga się kanapa ustawiona przodem do ściany. W tym miejscu quarianka rozmawia z asari. Jeśli Shepard zagai z nimi konwersację aktywuje misję Illium: Służba przymusowa. Quarianin i turianin zajmujący stół w pobliżu baru rozmawiają. Podczas tej konwersacji turianin skarży się na znajomego, który nie daje znaku życia (lub celowo go ignoruje). Jedna z paczek, którą komandor musi dostarczyć Ishowi na Omedze leży obok nich (zobacz: Omega: Przesyłka dla Isha).
  • Hol prywatny: Ta odosobniona część pomieszczenia znajduje się tuż przy wejściu do Wieczności. Jest ona przeznaczona dla zarezerwowanych, specjalnych okazji. Najbardziej znacząca rzecz w holu prywatnym to rozgrywająca się scena wieczoru kawalerskiego salarianina. Podczas gdy striptizerka asari tańczy na stole, wśród uczestników zabawy odbywa się dyskusja co do potrzeby odprawiania tego typu imprezy.

Pokój na tyłach Edytuj

Poza sytuacją, gdy Shepard przychodzi do pokoju na tyłach by spotkać Lanteię (misja - Miranda: Córka marnotrawna), pomieszczenie pozostaje puste. W pokoju znajduje się kanapa, stół oraz ogromne okno z umieszczonym na sobie logiem Wieczności.

Ciekawostki Edytuj

  • Muzyka w tle grająca w barze to "To Hide, To Seek" skomponowana przez Comadustera, dźwiękowca BioWare. Pomimo, że utwór ten znajduje się w grze, nie pojawia się na oficjalnym soundtracku Mass Effect, który składa się jedynie z muzyki stworzonej przez Jacka Walla, pracownika EA Games.
  • Chodząc po holu Shepard jest świadkiem rozmowy quarianki i turianina mówiących o ludzkim chłopaku quarianki. Osądzając ton tej konwersacji można stwierdzić, że BioWare w sposób prześmiewczy ukazuje prośbę fanów Mass Effect o opcję romansu z Tali.
  • Po rozmowie z barmanką asari Shepard może zamówić drinka mówiąc "Tylko drinka", ale w odróżnieniu od innych barów komandor nie będzie pił ze szkanki, gdy Aethyta mu ją poda. Zamiast tego szklanka pozostanie pełna na blacie baru w rzędzie z opróżnionymi szklankami.