FANDOM

Położenie: Droga MlecznaOtchłań DzierzbyXe Cha /  1. planeta

OpisEdytuj

Zada Ban to duża, gęsta planeta nosząca imię voluskiego boga kary. Jej skorupa jest bogata w uran, którego obecność w połączeniu z erozją wiatrową przyczyniły się do powstawania na powierzchni potężnych radioaktywnych burz. Volusowie z Talis Fia dokładnie zbadali planetę za pomocą sond kosmicznych i teleimersyjnych maszyn robo-górniczych. Odkryli, że nie są pierwszymi, którzy pomyśleli o eksploatacji Zada Ban. W pobliżu równika planety znaleziono tworzywa sztuczne ze stacji wydobywczej sprzed około 50 tysięcy lat. Co ciekawe, rudy uranu w pobliskich kopalniach nie wyczerpały się; wydobycie przerwano, mimo że z powodzeniem można by je kontynuować jeszcze długo.

Wykryto anomalię Edytuj

Podczas skanowania wykryto prymitywną bazę na powierzchni planety. Protokoły komunikacyjne pokrywają się ze znanymi protokołami używanymi przez najemników Krwawej Hordy. Wykryto liczne formy życia o rodowodzie zbliżonym do vorchów. Według naszych danych, rodzaje surowców zgromadzonych w bazie odpowiadają składnikom używanym w produkcji broni.

PrzydziałyEdytuj