FANDOM

Zestaw innych strojów to płatne minidodatki do gier Mass Effect 2  i Mass Effect 3. Dodają nowe stroje i pancerze dla członków drużyny.

Mass Effect 2Edytuj

Pierwsze mini-pakiet dla ME 2 został wydany 23 marca 2010 r., zaś drugi 8 lutego 2011 r. Stroje znajdujące się w DLC nie wymagały wykonania misji lojalnościowych by towarzysze Sheparda mogli je nosić.

Zestaw innych strojów 1Edytuj

Pakiet innych strojów

Pierwszy pakiet zawierał trzy nowe stroje dla: Garrus Vakariana, Jack oraz Thane'a Kriosa.

"Jack założy czarną kurtkę motocyklową, dżinsy-biodrówki i buty o stalowych czubach. W sam raz do wywoływania burd. Garrus wciągnie nowy pancerz wojskowy o niebieskim podświetleniu z podwójnym zestawem komunikacyjnym. Thane wdzieje krwistoczerwone okulary przeciwsłoneczne i nowy strój ułatwiający wtapianie się w cienie miejskiej dżungli".[1]

Pakiet innych strojów 2Edytuj

ME2 AAP2
Na temat tego mini-rozszerzenia Bioware przyjmował propozycje gracze w sierpniu 2010 r. Drugi zestaw zawierał kolejne trzy nowe stroje tym razem dla Grunta - czarny pancerz bojowy z mikrofonem i niebieskim podświetleniem oraz układami komunikacyjnymi Tali'Zorah nar Rayya - biały Quariański pancerz zwiadowczy z nanosystemami podtrzymującymi życie oraz zasobnikami amunicji i Mirandy Lawson - czarny pancerz bojowy Cerberusa z systemami komunikacyjnymi .

CenaEdytuj

Oba DLC do Mass Effect 2 są dostępne za 160 punktów Microsoftu na Xbox-a 360, 160 punktów Bioware na PC, oraz 1,99 $ na PlayStation 3.

Mass Effect 3Edytuj

SkinPack
Alternate Appearance Pack 1 dla ME 3 został wydany 20 listopada 2012 r. Zawierał nowe stroje i pancerze dostępne natychmiast po instalacji. Pakiet zawiera trzy stroje dla Garrusa Vakarian, Liary T'Soni i EDI oraz nowy ciężki pancerz Cerberusa Ajax dla komandora Sheparda.

"Teraz jeszcze łatwiej sprawisz, żeby Shepard i członkowie drużyny pasowali do twoich oczekiwań. Pakiet Wyglądu 1 zawiera nowe stroje dla Garrusa, Liary i EDI oraz ciężki pancerz Ajax Cerberusa!."[2]

CenaEdytuj

DLC do Mass Effect 3 jest dostępne za 160 punktów Microsoftu na Xbox-a 360, 160 punktów Bioware na PC, oraz 1,99 $ na PlayStation 3.

PrzypisyEdytuj

  1. [1] Bioware Portal Społecznościowy
  2. [2] Tamże
30px-Cerberuslogo Zawartość do pobrania Mass Effect 2 30px-Cerberuslogo
Promocyjne Pancerz Krwawych SmokówBroń i pancerz ZbieraczyPancerz Inferno
M-29 SiekaczBroń i pancerz Terminusa
Sieć Cerberusa Zaeed: Cena zemstyMiejsce katastrofy Normandii
Broń i pancerz CerberusaProjektor błyskawicPakiet Hefajstos
Misje Kasumi - Skradzione wspomnieniaNadzorcaKryjówka Handlarza CieniPrzybycie
Dodatkowa zawartość Zestaw innych strojówPakiet wyrównawczyPakiet EgidaPakiet uzbrojenia
Mass Effect: GenezaPakiet zwiadowczyKompletny pakiet arsenału N7

Mass Effect 3 logo Zawartość do pobrania do Mass Effect 3 Mass Effect 3 logo
Promocyjne AT-12 NajeźdźcaWyrzutnia ChakramKarabin ZbieraczyM-55 Argus
M-90 IndraKolekcja N7Ekwipunek bojowy N7Pancerz Reckoner-Knight
Kampania Z prochówWersja rozszerzonaPakiet OstrzałLewiatanPakiet oporu naziemnego
Pakiet innego wyglądu 1OmegaCytadelaGeneza 2
Gra wieloosobowa Przepustka sieciowaOdrodzenieRebeliaZiemiaOdwetDzień sądu