FANDOM

ME3
ME3 PRC OMEGA
Чакрамомет
ME3 Chakram Assault Rifle
Тип  штурмові гвинтівки
Виробник  «Спорядження Ама-Лур»
Тип ведення вогню  Напівавтоматичний
Отримати  Бонусний предмет

DLC: Омега

Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
4 40-50

«Чакрамомет» (англ. Chakram) - штурмова гвинтівка з гри Mass Effect 3.

Опис Редагувати

Забавно іменований, «Чакрамомет» використовує мікросборщік для створення легких дисків, оточених голографічним шаром. Диск вибухає при ударі, посилаючи шрапнель в напрямку ворога.

Відмітки на стволі зброї - інформація від виробника, заводу «Спорядження Ама-Лур». Вона попереджає, що при складанні гвинтівки слід дотримуватися обережності, оскільки в конструкції містяться надзвичайно летючі вибухові суміші, що знаходяться під тиском. Цим обумовлено і застосування в "Чакрамометі" термозарядо - без розсіювання тепла, що виділяється в процесі створення дисків, зброя може просто розплавитися.

ВикористанняРедагувати

«Чакрамомет» можуть використовувати: Джеймс Вега, Ешлі Вільямс, Кайден Аленко, Ґаррус Вакаріан, Явік, Найрін Кандрос, Заїд Массані, Самара, Ґрюнт.

Отримання Редагувати

  • Одиночна гра: «Чакрамомет» можна отримати пройшовши повністю демо версію до гри Kingdoms of Amalur: Reckoning, включаючи навчальну місію. Також гравцеві необхідно пов'язати свої акаунти EA і BioWare, щоб взяти участь у цій акції. Або можна знайти під час проходження DLC: Омега.
  • Колективна гра: Недоступно

Лист Редагувати

Mail
Відправник: Ліара Т'Соні
Тема: Експериментальна зброя

Шепард, одному з моїх агентів вдалося добути цілий ящик експериментальної зброї «Спорядження Ама-Лур».

Найцікавіше виглядає "Чакрамомет" - гвинтівка, що стріляє вибуховими боєприпасами. Кілька прототипів вже доставлено на «Нормандію». Буде цікаво дізнатися, на що вони годяться.

Ліара

Сумісні модифікації Редагувати

ME3 Upgrade Assault Rifle Stability Damper ME3 Upgrade Assault Rifle Magazine Upgrade ME3 Upgrade Assault Rifle Penetration Module ME3 Upgrade Assault Rifle Extended Barrel ME3 Upgrade Assault Rifle Precision Scope ME3 SMG Ultralight Materials ME3 Assault Rifle Thermal Scope ME3 Assault Rifle High-Velocity Barrel ME3 Assault Rifle Omni-Blade

Зауваження гравців Редагувати

  • Унікальна зброя синглплеера (проте є спосіб отримання даної зброї в мультіплеере).
  • Стрільба з гвинтівки досить проблематична, оскільки для нанесення максимального збитку, «Чакрамомет» потрібно зарядити, що вимагає часу.
  • Зброю можна заряджати навіть під час бігу.
  • Розвідник може зарядити гвинтівку до активації тактичного маскування, а потім стріляти з неї не виходячи з режиму невидимості.
  • Ця зброя дуже ефективна проти Вартових «Цербера», оскільки постріли з неї пробивають їхні щити.
  • Модифікації, що додають зброї бронебійність, і бронебійні боєприпаси не дають гвинтівці додатково пробивати броню і щити, хоча і збільшують загальні пошкодження.
  • Досить влучна гвинтівка, що робить її непоганим вибором для стрільби по фантомам «Цербера».
  • Рекомендується застосовувати проти груп ворогів.
  • Має таку ж швидкість снарядів, як і гарпунна гармата «Кі-Шок», тому тим, хто не навчився влучно стріляти з «Чакрамомета» не рекомендується в мультиплеєрі використовувати «Кі-Шок».
  • Через досить непогану скоростельність, при використанні запалювальних набоїв можна часто проводити вогняні вибухи, що вкрай корисно при скупченні ворогів.
  • Обов'язковою модифікацією для даної гвинтівки є збільшення магазину.

Цікаві факти Редагувати

  • Дизайн гвинтівки придумав Тодд Макфарлана, творець Спауна.
  • чакри (на англ. Chakram) - це індійське метальна зброя, що представляє собою металеве кільце з гостро заточеним зовнішньої кромкою.
Зброя з гри Mass Effect 3
DLC для Mass Effect 3