FANDOM

ME3
Disambiguous Невизначеність
Ця стаття про кроганке.
• Для перегляду статті про ІІ "Цербера", перейдіть на Доктор Єва Модуль.
• Для перегляду статті про найманка в Mass Effect: Еволюція, перейдіть на Ева Кор.
Шаблон:Цитата Заголовна

Урднот Бакара (Єва)-кроганская жінка-шаман, єдина вижила серед групи, на якій ставив експерименти Мелоні, учень Мордіна солус.

Mass Effect 3Редагувати

Після місії на Палавае командор Шепард відправляється на Сур'Кеш, рідну планету саларіанцев, за дорученням Урднот Рекса (або Ріва), який дізнався, що саме туди відвезли вижили після експериментів Мелоні жінок. Прибувши туди, капітан зустрічає Мордіна солус (або ласий Вікса, якщо Мордін мертвий) і дізнається, що вижила лише одна жінка-кроган, але вона сильно ослаблена. Мордін зумів стабілізувати її стан і продовжує дослідження з лікування генофага. У цей час на базу нападає "Цербер". Шепард(у) доводиться рятувати і кроганку, і Мордіна.

Після порятунку кроганка перебуває разом з професором в медичному відсіку "Нормандії". Заглянувши до них, Шепард дізнається, що професор називає свою пацієнтку Євою, ім'ям, яке він знайшов у людській Біблії. Єва розповідає, що вона була шаманом жіночого клану, але коли Мелоні запропонував брати участь у створенні ліки від генофага, вона і кілька жінок з її племені погодилися.

Шепард може розпитати Єву про те, як вона стала шаманом. Вона розповість, що її піддали випробуванню, замкнувши в печері з невеликою кількістю їжі. Вона пробула там сім днів, а після прокопати прохід звідти. В цей час вона і знайшла якості, необхідні шамана клану. Також Шепард може розпитати про генофаге і те, чому вона погодилася на дослідження. Тоді Єва пояснить, що шаманом вона стала після того, як народила мертву дитину. Вона розповість про становище жінок кроганов в культурі свого народу і про те, як їм доводиться важко після застосування генофага. Якщо Шепард запитає про її сьогодення імені, вона пообіцяє, що коли-небудь відкриє його.

Примітка: Під час розмови про те, як Єва стала шаманом, вона розповість, як знайшла під час випробування кристал і використовувала його як долота і потім віддасть цей кристал Шепард(у).

Незабаром професор і Єва відправляються на Тучанку, щоб використовувати ліки від генофага, запустивши його за допомогою Завіси. На Тучанке на них нападає гігантський Жнець, і команда Шепард(а) виявляється розділеної з групою Рекса/Ріва. По дорозі в обхід Єва по рації розповідає капітану про Калрос, Матері всіх молотники.

Знищивши Женця, Шепард прибуває в будівлю Завіси. Єва знаходиться в найближчій лабораторії разом з Мордіна або ласий Вікс. Якщо Шепард вирішив зберегти дані Мелоні в Mass Effect 2, Єва залишиться в живих після завдання на Тучанке, а гравець отримає 300 очок військових ресурсів з активом Клани кроганов (якщо гравець не став на бік саларіанцев і не вбив Рекса). Якщо гравець вибрав знищення даних Мелоні, виявиться, що Єва втратила свідомість і померла через ускладнення від ліків від генофага, викликаних неповними даними.

Якщо Єва вмирає, її спалюють на ритуальному вогнищі. Вождь клану каже, що вона приєдналася до духів і стала справжньою Матір'ю Тучанкі, пожертвувавши своїм життям заради порятунку від генофага. Потім виявиться, що деякі кроганскіе клани почали конфліктувати з-за тих, хто був відповідальним за смерть Єви, що призведе до втрати військового ресурсу Клани кроганов.

Якщо Єва залишилася в живих, вона разом з Рексом/Рівом попрощається з Шепард(ом) і розповість, що збирається зібрати всіх кроганов разом. Вона також назве своє справжнє ім'я на знак подяки.

Також Єва може померти, якщо залишилася в живих після місії Пріоритет: Тучанка, але Шепард не зміг(ла) розрядити бомбу турианца в завданні Тучанка: бомба. Бомба вибухне, і пізніше капітан отримає повідомлення про смерть Єви на особистий термінал.

Перед фінальною місією на Землі, якщо Єва залишилася в живих і генофаг НЕ саботований, Рекс/Рів скаже, що вона вагітна від нього і збирається назвати свого первістка "Мордін" на честь доблесної жертви саларіанского професора.

ГалереяРедагувати

Персонажі Mass Effect 3