ME2.png
ME3.png
ME3 PRC LEVIATHAN.png
ME Эволюция Логотип.png

Локація: Чумацький Шлях / Туманність Півмісяць / Тазале
Друга планета
Умова: Колонія Горизонт (Mass Effect 2)
Умова: Левіафан: Знайти Гарно (Mass Effect 3: DLC: Левіафан)

Опис[ред. | ред. код]

Mass Effect 2[ред. | ред. код]

Іліум - класична планета-сад, яка служить перевалочним пунктом між системами Термінус і Республіками Азарі. Щоб дати поштовх торгівлі, правила, що стосуються провозу заборонених матеріалів, зброї та розумних істот, на Іліумі зроблені менш суворими. Офіційно Іліум не є світом азарі; він колонізований і управляється в інтересах азарійських корпорацій. Це дарує Іліуму таку ж законодавчу свободу, що і корпоративним анклавам людей на Новерії.
Іліум - одна з наймолодших колоній азарі, заснованих під час 7-ої хвилі переселення. Перші з дітей, народжених тут, ледь досягли середнього віку. Планета гаряча й важка; вільне поселення можливо тільки у полюсів. Ближче до екватора населення живе в аркологічних хмарочосах, щоб врятуватися від випромінюваної поверхнею спеки.

Mass Effect 3[ред. | ред. код]

Запис у Кодексі[ред. | ред. код]

Іліум ME2.pngІліум, що потопає в розкоші, локальний центр азарійської комерції, користується поганою славою через те, що фактично узаконив рабство на своїй території (і багато іншого, за винятком, хіба що, убивств). На Іліумі зосереджено багато фабрик з виробництва зброї і препаратів, які на більшості інших планет були б оголошені поза законом. Узаконене рабство знижує вартість робочої сили до мінімуму і робить цю планету дуже вигідним місцем для організації виробництва. Серед біотичних виробників препаратів виділяється "Дантіус Корпорейшн", висхідна зірка галактичної комерції.

Незважаючи на небезпеку, якими загрожує вироблена там продукція, Іліум приваблює туристів розкішшю, красою і безпекою (яку забезпечує майже тотальне стеження). Незліченні знаменитості мають на Іліумі і в його столиці Нос Астрі розкішні особняки. Єдине, що перешкоджає там бізнесу - гіперрозвинута бюрократія, яку терплять лише поки вона забезпечує безпеку.

Незважаючи на сумнівність методів, якими збагачується Іліум, його екзальтовані ЗМІ проводять масовану рекламну кампанію, в якій звеличують "нові гроші", "найсексуальніших голів правління" і "десятку найбагатших жителів планети".

Завдання[ред. | ред. код]

Mass Effect 2[ред. | ред. код]

Персонажі[ред. | ред. код]

Вороги[ред. | ред. код]

Цікаві факти[ред. | ред. код]

Галерея[ред. | ред. код]