FANDOM

ME2
ME2 PRC CP 6
Інженер Проекту
Інженер Проекту
Enemy Container-SH
Тип Органік
Раса Люди
Фракція "Проект"
Зброя М-6 Кат
Вміння Incinerate ME2 Icon Займання
Tech Armor ME2 Icon Технічна броня
Здоров'я Помірне
Щити Помірні
Складність Середня

Інженер Проекту - технічний фахівець, що здійснює підтримку військ охорони "Проекту" доктора Кенсон на астероїді "Голгофа".

Озброєння та екіпіровкаРедагувати

Інженер носить технічну броню і озброєний пістолетом M-6 «Кат», який, по суті, лише додаток до технічних вмінь інженера.

Mass Effect 2Редагувати

Капітан Шепард зустрічає цих бійців на базі проекту, в системі Бахак. Будучи одурманені об'єктом "Ро", артефактом женців, охоронці "Проекту" перешкоджають Шепард(у) знищити ретранслятор Альфа. Це їм не вдається і, в підсумку, всі виживші після зустрічі з Шепард(ом), або ті, хто її уникли, гинуть під вибуху цієї системи.

ТактикаРедагувати

Інженер насправді небезпечний лише, коли атакує у складі групи військ. Одиночний інженер - легка ціль, адже його козир - займання, від якого нескладно ухилитися або сховатися за укриттям. У складі групи він може сильно заважати, коли часу на розправу над ним немає.

Якщо є можливість вбити інженера швидко - варто це зробити, наприклад скориставшись "Перевантаженням", але якщо є більш пріоритетні цілі - наприклад вогнеметальник - то варто залишити техніка наостанок.

Від запущеного "Займання" інженера може "здетонувати" вогнеметальник, якщо він виявиться поруч.