FANDOM

Перед виходом Mass Effect 3 Редагувати

«Витік інформації ставить під питання роль ґетів в битві за Цитадель», Аміта Касід Редагувати

Від інформаційних партнерів Мережі новин Альянсу
________________________________________________

Ванкувер, Земля: витік інформації кинув тінь сумнівів на ключові факти, відомі про Битву за Цитадель, тим самим підтверджуючи суперечливі заяви вже давно сформованого руху "Конспірація Цитаделі".

В рапорті, що був отриманий вільною інформаційною групою «TruthHax», надтаємний комітет по екстреним ситуаціям визнає, що могутній дредноут, який зіграв центральну роль у бою, можливо, був створений не ґетами.

Рапорт ґрунтується на свідченнях командора Шепард(а), заслуженого ветерана і героя збройних сил Альянсу. Шепард наполягає на тому, що флагман Сарена Артеріуса насправді є однією з численних штучних форм життя, які не пов'язані з ґетами і являють загрозу всім органічним істотам в галактиці.

За останні роки на тлі співпраці з «Цербером», прихильниками людської переваги в галактиці, надійність заяв Шепард(а) була спростована. Втім з того ж документа випливає, що комітет, по всій видимості, розглядав свідчення командора, як цілком вірогідну теорію.

Будучи відстороненим від посади, Шепард не може дати ніяких коментарів.

На сьогоднішній прес-конференції журналісти намагалися з'ясувати деталі стосовно рапорту у прем'єр-міністра Шастрі, однак він відмахнувся від питань, сказавши лише наступне: "Ми живемо у великій галактиці. Ґети являють собою лише одну із загроз, які ми обговорюємо. Будьте впевнені, що б не сталося, Альянс Систем буде готовим до всього".

Аміта Касід - політичний оглядач програми "Земний Стандарт" МНА, часто публікується на сторінках "Щоденник МНА".

24 серпня 2186 року.

«Лінрон залишається у влади, але контроль заперечується», П'єтро Пагано Редагувати

Талат, Сур'Кеш: Далатреса Лінрон, поточна "королева" найбагатшого рода Сур'Кеша, не без складнощів зберегла лідерство.

Минулого вечора далатреса виступила перед саларіанськими світами, адресуючи свою промову в першу чергу підвладним їй кланам, герцогствам та корпораціям, вихваляючи те зростання, яке вона забеспечила саларіанським бізнесменам по всій галактиці, і роблячи випади в адресу одвічного суперника - роду Нарра.

Після цієї клятви вірності та заяви про недовіру були оброблені виборчою системою, яка традиційно використовується родом Лінрон при визначенні лідерства. Далатреса Нарра подзвонила Лінрон та привітала з перемогою, однак внутрішні джерела повідомляють, що за супротивниками Лінрон потрібно наглядати.

«В саларіанській політиці "Я люблю тебе" означає "Я вб'ю тебе" і навпаки», - зазначив один з робітників Лінрон.

«Вплив Лінрон на Саларіанський Союз не підлягає сумнівам, але Нарра небезпечні. Вони навіть не визнают Талат планетарною столицею. Якщо їхня далатреса розіграє свою карти вірно, то зможе завоювати вірність ГОР, що є ключовим фактором будь-якого перевороту», - додало наше джерело. Іншими словами, це черговий, нічим не примітний день на Сур'Кеші.

«Знаковий саввець», блог П'єтро Пагано про саларіанську культуру, оновлюється щонеділі, Сур'Кеш.

31 серпня 2186 року.

«Мігруючий Флот перешкоджає інспекції Ради», Діана Аллерс Редагувати

Цитадель: дипломатичні відносини кваріанців і Ради Цитаделі дещо охолонули у зв'язку з відмовою Мігруючого Флота розглянути можливість визиту Інспекції озброєння Цитаделі.

Причиною ініціативи Рада стали чутки про те, що кілька місяців тому Мігруючий Флот нібито придбав будівельні матеріали, які можуть бути використані для створення озброєння кораблів класу "дредноут".

Дані чутки, засновані на доповідях неназваних СПЕКТРів, обертаються навколо битви за планету Корлус, що в систмах Темрінус. Мігруючий Флот схльоснувся з найманцями «Блакитного сонця» в запеклій сутичці, по закінченні якою кваріанці зібрали матеріали з поверхні та орбіти планети.

Представники кваріанців і не думають виправдовуватися.

«У нас немає посольства на Цитаделі, і ми не учасники Фаріксенської Угоди, – заявив адмірал Ган'Ґаррел вас Німа. – Наші озброєння Ради не стосуються. Крім того все це занепокоєння не має підстави. Ми ніколи не мали і не плануємо ворожих намірів по відношенню до рас Ради».

Ці події викликали сильні емоції в Просторі Цитеделі.

«Мігруючий Фот завжди загравав із законом, – висловився популярний блогер Фейро Дерлан. – Але додавати осьову гармату до населеного кораблю, який бог-зна-скільки кілометрів у довжину? Це не привід для занепокоєння – це привід злякатися до мокрих штанців».

Діана Аллерс, військова кореспондентка, що регулярно віщає з «Космічної війни» МСА.

7 вересня 2186 року

«Розширення «Цербера» представляє "значну загрозу"», Айріс Данніген Редагувати

Цитадель: звіт саларіанської Групи Особливого Реагування, що повідомляє про зростаючу загрозу з боку пролюдської групи «Цербер», привертає все більше уваги в залах Вежі Цитаделі. МНА погодилися не публікувати засекречені положення рапорту, але експерти з ГОР, які побажали залишитися анонімними, попереджають: те, що раніше вважалось невеликою організацією з жорсткими критеріями прийома, серйозно додало в розмірах та мощі.

«Завжди існував відсоток людей, які вважали, що Рада їх обманює, – розповідає один агент. – «Цербер» грає на цьому страху».

Конфіскований ролик для набору новобранців, прикладений до звіту, повністю пояснює основну ідею «Цербера»: «Інші раси можуть говорити з нами, торгувати з нами, навіть жити з нами, але, коли коли гряне грім, ми – самі по собі».

Слідом за даними звітом з'явилися і його критики.

«У звіті йдеться про те, що розвідка СПЕКТРів повідомляла вже давно, – говорить наше джерело у Вежі. – Ми знаємо, що «Цербер» здатний розгорнути численне військо, збудувати найновітніший стелс-фрегат і проводити революційні дослідження. Протягом місяців – навіть років! – було ясно, що «Цербер» розширується, але, коли мова заходить про те, як саме це йому вдається, ГОР відповідає лише: «Ми поки не знаємо». Поміж тим, час, коли, подібну відповідь можна було вважати прийнятною, вже минув».

Айріс Данніген, ведуча «Сьогоднішніх Заголовків», часто веде репортажі з місць подій термінових новин.

14 вересня 2185 року

«Потік батаріанських кораблів приносить чутки про війну», Ширін Каземі Редагувати

Система Утопія: широкий потік батаріанських кораблів нагнітає атмосферу в Скупченні Виходу, змушуючи Альянс привести війська в стан підвищеної готовності. Згідно представникам Альянсу, кораблі з'явилися з батаріанського мас-реле Харса – деякі з них не спромоглися надіслати жодного попередження. Як повідомляється, Альянс негайно мобілізував кілька своїх кораблів, щоб вивести їх з ладу.

«Це диво, що всі вони живі», – поділився капітан одного із земних фрегатів. Батаріанці стверджують, що вони не загарбники і не перебіжчики, а біженці. За їхніми словами, якась вороже налаштована раса атакувала флот Гегемонії і проводить бомбардування Хар'Шана та інших батаріанських планет.

Через пошкодження системи комунікаційних буїв Харса зв'язок між розкиданими по системі батаріанцями та їхнім урядом в кращому разі нестабільний. Деякі біженці звинувачують у нападі Раду, інші – ґетів і навіть рахні. Всі джерела повідомляють, що вороги, ким би вони не були, блокують мас-реле, знищуючи всі кораблі та зонди, які намагаються прорватися.

Серед біженців затесалися не тільки цивільні. Командор Гегемонії, Еруз Матхат, який перебуває під вартою на час інспекції його крейсера, оцінив ситуації доволі різко: «Ніколи не думав, що скажу це в адресу людського флоту, – сказав він, – але ви нам потрібні».

Шірін Каземі, кореспондент передачі МНА на Іден Праймі «Яблуко» та видання «Констент Таймс».
 
21 вересня 2186 року.

«Примарх спілкується з туріанцями, що готуються до війни», Чисилікс Палануру Редагувати

Сітріпін, Палавен: Туріанська Ієрархія вступила у війну з невідомими силами штучних розумів. Примарх Палавена Федоріан сьогоді виступив з коротким зверненням, що рознеслося по всьому простору Цитаделі. Він тримав промову лише за кілька годин після того, як замовкли комунікаційні буї Мактар, зоряної системи, в якій знаходиться сумнозвісна туріанська колонія Таетрас.

Примарх підтвердив чутки щодо причетності в цьому тих самих комахоподібних кораблів, які раніше вторглися в простори людей та батаріанців.

«Ворога кличуть Женцями. Це раса розумних космічних кораблів, здатних навертати своїх полонених на улесливих рабів», - заявив він.

Федоріан оминув тему можливої технічної переваги ворога - координація дій на двох фронтах, що знаходяться в тисячах світлових років один від одного, передбачає подібну перевагу.

«Цього ворога оточує безліч таємниць, але ми знаємо достатньо, - сказав він. - Вони напали на наших родиців - значить, це війна. Війна до переможного кінця. Війна, попри можливі труднощі й тривалість шляху. Війна до тих пір, поки вони вже більше ніколи не зможуть нам загрожувати».

Реакція туріанців на заяву Примарха виявилася гучною. Під час промови повідомлялося про кількох записах, викладених в інтер- та екстранет, на яких туріанці виражали свою лють в адресу ворога. Примарх Федоріан, схоже, передбачав подібну реакцію, хоча час покаже, чи зможе він направити її в потрібне русло.

«Зараз не час піддаватися гніву, - закликав він. - Це час зібрати волю в кулак і зробити те, що потрібно. Ми повинні показати, що з якою б цивілізацією ми не зіткнулися, вони не на тих напали!»

Чисилікс Палануру, громадянин 20-го рангу, який входить до складу Легіону Освітлення Конфліктинх Ситуації Туріанської Ієрархії.

28 вересня 2186 року

«Поразка флотів Ієрархії при прориві до Палавена», Чисилікс Палануру Редагувати

Система Требія: силам Ієрархії не вдалося відбити мас-реле Мактар, і зловісні кораблі, відомі як Женці, просунулися глибше в простір туріанців.

Цього тижня Ієрархія зробила спробу звільнити колоніальний світ Таетрас, який знаходиться на іншому кінці мас-реле, але в процесі лише втратив величезну кількість кораблів та бійців.

Основою для наступу стало припущення, що Женці, які знаходяться по інший бік мас-реле, ладні знищити все, що з'явиться поруч. Всі флоти з 29-го по 32-й, що спеціалізуються на важких артилерійських ударах, відправили через реле резонуючі деформаційні бомби, щоб очистити зону прибуття від Женців. Потім через мас-реле пройшли самі флоти, впевнені в тому, що значна маса викличе зміщення курсу, достатнє для того, щоб опинитися поза зоною обстрілу Женців.

Масштаби втрат засекречені. Відомо лише те, що кораблі Женців з'являються з реле поблизу Палавена. Згідно з джерелами зі складу Ієрархії, там їх атакувала "значна частина армади". Продовжуються запеклі бої.

Надходять повідомлення про те, що Женці транслюють знімки своєї перемоги на Таетрасі, але влада не підтверджує це офіційно. Деякі комунікаційні буї були знищені, що викликало затримку сигналу з системи Требія.

В терміновій передачі з неназваного місця розташування Примарх Федоріан визнав, що, можливо, зв'язок між Палавеном та іншою частиною галактики зникне під час битви.

«Мы повинні готовитися до гіршого, – говорить він. – Ми не можемо очікувати допомоги від наших союзників, оскільки вони зіткнулися з власними жахіттями. Вони дивляться на нас з надією, адже кожен туріанець – солдат. Але тепер ми повинні стати чимось більшим, аніж це. Кожен з нас має стати спасителем».

5 жовтня 2186 року

Mass Effect 3 (Сповіщення) Редагувати

Сповіщення МНА: нова стаття "Одурманення" Редагувати

Mail
Відправник: Інформаційні партнери Мережі новин Альянсу
Тема: Сповіщення МНА: нова стаття "Одурманення"

Тесія:
Азарі-вчена Рана Таноптіс померла в ув'язненні, як стверджується, покінчивши з собою після того, як була заарештована за вбивство кількох азарійських військових чиновників.

Слідчі розповіли, що перед смертю Таноптіс говорила про голоси в голові, що, на їхню думку, вказує на вплив Женців. Голоси передбачали сходження раси азарі і переконували Таноптіс, що всякий, хто б'ється із Женцями, "повинен померти".

Таноптіс кілька ротів тому працювала над таємним проектом у колишнього СПЕКТРа Сарена Артеріуса, де, імовірно, і була одурманена. Азарійський уряд надав їй амністію в обмін на інформацію щодо технологій Женців.

Таноптіс вважали винною у встановленні саморобного вибухового пристрою, що спрацював в дослідному центрі і вбив відвідувачів-азарі: п'ять військових чиновників та чотирьох цивільних. Вибухом серйозно поранило ще з десяток постраждалих та сильно пошкодило будівлю.

Слідчі говорять, що розшук підозрюваних з цієї справи припинено.

Примітка: Повідомлення надходить, якщо Рана Таноптіс не була вбиа на Вермайрі.

Сповіщення МНА: нова стаття «Цербер» Редагувати

Mail
Відправник: Автоматична розсилка
Тема: Оповіщення НСА: нова стаття «Цербер»

Елізіум:
Рятувальний човник, ледь не знищений при відльоті з зайнятої Женцями колонії, був, як стверджується, врятований робочим-біотиком.

На борту човника були діти, які витягти великі номери евакуаційної лотереї, і тому не мали права покинути планету на перших човниках.

Їх човник був врятований, коли біотик, пізнаний владою як Ареш Агдашлу, атакував загін Женців, що заважав човнику злетіти. Вдалося встановити, що раніше Агдашлу притягувався за вживання наркотиків і злочинну діяльність, і, як кажуть, в дитинстві вижив у таборі «Цербера» на Праґії.

Свідки розповідають, що перш ніж його здолали, Ареш убив кілька десятків бійців Женців, і цим виграв для човника достатньо часу для зльоту.

- Інформаційні партнери Мережі новин Альянсу

Примітка: Повідомлення надходить, якщо Ареш вцілів на Праґії.

Сповіщення МНА: нова стаття "Кваріанський Флот" Редагувати

Mail
Тема: Сповіщення МНА: нова стаття "Кваріанський Флот"

Цитадель: де ж кваріанський Флот?

Згідно з останніми розвідданими Женці стрімко займають одну систем за іншою. Народи галактики залишають свою станції, колонії і навіть рідні планети.

Колись подібне довелося пережити кваріанцям, яких було витіснено з батьківщини синтетиками-ґетами. Тим не менш, коли вся галактика намагається зупинити Женців, кваріанців ніде не видно.

Представники Ієрархії та Альянсу не можуть вказати, де зараз перебуває Мігруючий Флот, заявляючи, що зараз їх займають інші проблеми.

Що б не планували кваріанці, вони воліли не повідомляти про це Раді Цитаделі. Заправившись на Іліумі, Флот відбув в невідомому напрямку. Відомо, що до нього приєдналися, перервавши свої паломництва, молоді кваріанці з усієї галактики.

Жадібність і політична короткозорість часом штовхає народи на спробу захопити владу під час кризи; ми можемо лише сподіватися, що кваріанці не збираються завадити спільній справі – спробам зупинити Женців.

Читайте авторську колонку Рузіус Ріліус "Погляд на Імперію", ексклюзивно для МНА

Сповіщення МНА: нова стаття "Жнець" Редагувати

Mail
Відправник: Автоматична розсилка
Тема: Оповіщення НСА: нова стаття "Жнеці"

Ферос:
Група колоністів на Ферос організувала оборону проти наступаючих сил Женців, і утримувала їх досить довго, щоб мирне населення з найближчих колоній встигло евакуюватися.

Неформальне ополчення "Надії Чжу", яке, як стверджується, кілька років тому пережило напад ґетів, відбило перші спроби Женців висадитися на планеті, проявивши при цьому вміння і вправність, характерні скоріше для досвідчених бійців.

Колоніcnи користуються в боях як імпровізованою зброєю, так і боєприпасами, здобутими в покинутій будівлі «ЕксоҐені».

"Ця колонія - наш дім, - сказала представник ополченців Елізабет Бейнем. - В минулому ми вже пережили лихі часи, тож добре знаємо як пліч-о-пліч протистояти загрозі".

Очікується, що колоністи встигнуть провести повну евакуацію до того, як на колонію прибудуть нові війська Женців.

Примітка: Повідомлення надходить в разі, якщо колоністи в Надії Чжу були врятовані

Сповіщення МНА: нова стаття "Урднот Рекс" Редагувати

Mail
Відправник: Автоматична розсилка
Тема: Сповіщення МНА: нова стаття "Урднот Рекс"

Цитадель:
Сьогодні на Цитаделі відбулася запекла сутичка: Урднот Рекс, відомий кроґан-найманець дістав зброю і відкрив вогонь по беззахисному солдату Альянсу.

Співробітникам СБЦ, що прибули на місце події, довелося вбити найманця, який до останнього не погоджувався скласти зброю.

"Я можу підтвердити, що мав місце інцидент, в ході якого кроґан відкрив вогонь поряд з вантажними доками. – заявив офіцер СБЦ Армандо Бейлі.

"Ми досі не знаємо точно, як йому вдалося пронести на станцію зброю і що призвело до сутички, але, судячи, по здобутій нами інформації, предметом розбіжності став несплачений борг при парі. Розслідування продовжуєтся, і до винесення остаточного рішення ми не готові надавати подальші коментарі".

Примітка: Повідомлення надходить, якщо був вбитий на Цитаделі через саботування ліків від ґенофаґу.

Mail
Тема: Сповіщення МНА: нова стаття «Цербер»

Ефус:
Туріанська колонія Ефус зазнала нападу «Цербера», що планував захопити місцеві заводи та верфі.

Туріанська Ієрархія негайно обернула проти загарбників Шостий флот, але «Цербер» встиг взяти під контроль батареї ППО.

Туріанцям вдалося вигнати «Цербер» з планети, але ціною втрати кількох крейсерів та "авіаносців".

Втрати серед цивільного населення поки невідомі, але за неофіційними оцінкам можуть досягати десятків тисяч.

Примітка: Повідомлення надходить, якщо Шепард обрав пропозицію Діна Корлака, набувши підтримку бомбардувальників волусів замість попередження туріанцської колонії про напад.

Mail

Палавен:
Туріанська Ієрархія, яка має одні з найповажніших та сильних сухопутних військ галактики, сьогодні віддає данину поваги вельми незвичному союзнику – піхотинцям кваріанського Флоту.

Через послаблену імунну систему кваріанські війська можуть діяти лише на власних кораблях. Але коли довелося терміново полагодити планетарний ретранлятор, який передає важливі дані туріанській армії, кваріанське відділення зголосилося на це добровільно.

Загін кваріанців під командуванням Кел'Рігара полагодив систему зв'язку, а потім ціною власних життів утримував позиції до прибуття військ кроґанів.

Коли туріанці запропонували допомогти кваріанцям з евакуацією, Рігар відмовився, наголошуючи на тому, що не може ризикувати відмовою ретранслятора. Він зазначив, що через численні дірки в їхніх скафандрах евакуація вже не має сенсу.

«Нам всім все одно кінець, – заявив, як стверджується, Рігар. – Тож продамо свої життя якомога дорожче!».

Представник примарха Віктуса високо відгукнувся щодо хоробрості кваріанського загону.

«Якими б не були наші розбіжності в минулому, сьогодні галактика об'єдналась в боротьбі зі спільним ворогом, – сказав Віктус. – Ми вдячні нашим союзникам з Ранноха за їх жертву і обіцяємо не забути про неї».

Інформаційні партнери Мережі новин Альянсу

Примітка: Повідомлення надходить, якщо Кел'Рігар вижив в місії на Хестромі

Оновлення МНА: "Події на Іден Прайм" Редагувати

Mail
Тема: Оновлення МНА: "Події на Іден Прайм"

Офіційні особи Альянсу підтверджують те, що місцевий рух опору вигнав сили «Цербера» з Іден Прайм.

Причини нападу «Цербера» на колонії досі залишаються неясні. Після низки постійних сутичок з місцевими мешканцями, які об'єдналися для спротиву, «Цербер» був змушений відступити. Альянс відправляє транспорт, який має евакуювати колоністів до надходження сил Женців.

«Ми зобов'язані цією перемогою Альянсу, - сказав в своїй заяві ватажок опору Едвард Крабб. - Народ Іден Прайм завжди був готовий зі зброєю у руках боронити свою свободу, але саме розвідка Альянсу дала нам змогу вигнати "церберовських" виродків з планети.

Безліч бійців опору висловило готовність вступити в лави Альянсу.

Примітка: Було виконано завдання Пріоритет: Іден Прайм.

Блоги МНА (DLC) Редагувати

Відродження Редагувати

«Занепокоєні батаріанці заявляють, що панацелін допомогає і їм також»

Артилерійська база «Гідра»: у відповідь на виникнення невірних уявлень елітних бійців нині неіснуючої Батаріанської Гегемонії опублікували офіційне звернення, в якому пояснили, що панацелін надає свою благотворну дію і на представників їхнього виду, і що насправді його слід використовувати на поранених батаріанцях.

«Ми щасливі приєднатися до галактики в її боротьбі із Женцями, а також «Цербером» і ґетами, – заявив командир загону Шар'лак Гурек, офіційний представник замкнутої раси з ксенофобськими настроями, яка до вторгнення Женців готувалася до війни з Альянсом. – І щоб краще послужити цій боротьбі, ми хочемо роз'яснити, що застосування панацеліна неодмінно допоможе нам повернутися до свідомості, коли ми валяємося на землі та стікаємо кров'ю».

Гурек також зауважив, що батаріанські технології та культура не так вже сильно відрізняються від технологій та культури інших рас:

«Багато хто з наших союзників в цьому грандіозному протистоянні, схоже, вважають, що батаріанці розглядають попередження щодо наближення банші в якості образи – але це в корені невірно, тож було б непогано, якби нас все ж попереджали, що одна з цих тварюк стоїть у нас за спиною. Ще ходять чутки, що наші кінетичні бар'єри живляться термічною енергією, і тому нам йде на користь, коли нас підсмажують ґети-вогнеметники. Ми чесно не уявляємо, з чого це можна було б припустити».

Адмірал Михайлович випустив офіційну заяву в підтримку батаріанських солдатів:

«Ми б'ємося за виживання та зобов'язані відноситися до наших нових союзників з усією повагою, – говорить ветеран Скиліанського Бліцу. – Ці воїни б'ються пліч-о-пліч з расами, які раніше присягалися вічно ненавидіти, і роблять це без звичної підтримки рабів, які б піклувалися про їхні рани. Вони прагнуть довести, що здатні впоратися з будь-якою ношею і битися з будь-яким супротивником, незалежно від того, наскільки жахливими можуть бути втрати. Ми повинні надати їм таку можливість».

Солдати Альянсу відреагували на звернення батаріанців в цілому позитивно:

«Знаєте, я чесно кажучи, не думав, що батаріанці стікають кров'ю так само, як і ми, – зізнається Жирар, який в даний час проходить лікування після битви з силами Женців на Новеріїї. – Аде я бачив їх лише одного разу, тоді, на Мандуарі. Звичайно ж, якщо в мене буде достатньо панацеліну, а місія не постраждає від моїх спроб надати постраждалим першу допомогу, я обов'язково використаю цей панацелін на наших нових друзях з Хар'шана. Одразу після того, як закінчу допомогати всім пораненим саларіанцям, туріанцям, азарі, дреллам, кроґанам, кваріанцям та ґетам».

Земля Редагувати

«Спеціальний Підрозділ Альянсу Систем»

Міжпланетна бойова підготовка (МБП) — це кращій кур по бойовій підготовці командного складу із всіх, які пропонує Альянс Систем. Цей курс на дуже високому теоретичному та практичному рівні навчає прийомам протистояння всім загрозам, з якими солдат може зустрітися на полі бою в XXII сторіччі. Міжпланетна Бойова Академія, у вузьких колах відома як "Вілла", приймає в свою лави офіцерів з усіх підрозділів основних збройних сил Землі. Щасливці, які пройшли відбір, отримують можливість відвідувати Академію на її основній базі "Вілла Мілітар" в Ріо-де-Жанейро, Бразилія. Там їх належить пройти дуже жорсткі курси бойової підготовки, склад яких залежить як від початкового досвіду студентів, так і від ступеню навчання власне в Академії.

Новачкам пропонується участь в різноманітних бойових ситуаціях, максимально наближених до реалій, з якими стикається більшість армій в боях на землі. В цей період інтенсивність тренувань може досягати 20 годин на день, коли офіцери ставляться на чолі невеликих загонів, що здійснюють марш-кидки по ворожій території, обходячись практично без їжі та сну. У випадку успішного проходження цього курсу, кандидат визнається "придатним до МБП", отримує шеврон N1 і можливість продовжити навчаня. Курси підготовки рівнів від N2 до N6 проводяться вже не на "Віллі", а різних космічних станціях, розташованих на інших планетах. Це робиться для того, щоб забезпечити курсантам умови, максимально наближені до бойових.

Курси включають в себе сутички в умовах нульової гравітації, стрибки з парашутом, польоти на винищувачах, підводні бої, посилені тренування з ведення всіх типів ближнього бою, надання першої допомоги людям та інопланетянам в бойовій обстановці, вивчення інопланетних мов та опанування технікою штурму.

Далі іде спеціалізація:

  • Рекогнасцірувальники відвідують курси з морської і повітряної артилерійської підготовки;
  • Солдати вивчають навички екстремального водіння бойових машин, їхній ремонт, а також стрільбу з різноманітних видів моторизованих гармат;
  • Пілоти та інженери сумісно проходять курси по комунікаціям.

Вищий ступень підготовки - N6, повністю присвячена бойовим ситуаціям, максимально наближеним до реальності, де курсанти відвідують тренувальні майданчики, розкидані по всій галактиці. І лише після того, як вони демонструють високу ступень виживання у всіх областях, вони отримують жаданий ступень N7. До початку Війни зі Женцями церемонія вручення дипломів проходила на станції «Арктур», але тепер все частіше ступені посвячення вручаються курсантам безпосередньо на полі бою.

N7 — єдиний знак відмінності, який можна використовувати з цивільним одягом, мундиром або польовою формою — нашивки від N1 до N6 використовуються виключно для внутрішнього користування.

Необхідно відзначити, що немає жодної ганьби в провалі курсів МБП - вимоги для відзнаки літерою N настільки екстремальні, що здача нормативів на отримання навіть знака N1 вважається значним перевищенням звичайного рівня підготовки. Це дозволяє відсіяти тих, хто може піддати себе зайвому ризику для того щоб отримати найвищу відзнаку Академії.

Проходження курсу МБП не гарантує автоматичного підвищення у військовому званні, але зазвичай офіцери, які успішно закінчили навчання, мають лідерські якості, що дозволяють їм приєднатися до командного складу. Втім, в деяких випадках, для вирішення критичних ситуації створюються спеціальні підрозділи, які складаються виключно з випускників "Вілли". Так, наприклад, якщо Альянс повинен дати бій Женцям в колонії волусів, радше за все в такій операції приймуть участь офіцери, які пройшли МБП, що включала в себе курси ведення бою в умовах високого тиску або надмірної концентрації аміаку.

Роль, яку Альянс грає у Війні з Женцями, передбачає і участь елітний підрозділів N7, в яких офіцери, що були удостоєні цього знаку, беруть участь в якості командирів. Всупереч розхожій думці, елітні підрозділи N7 не складаються цілком з елітних солдаті, а скоріш отримують таку назву тому, що на їх чолі стоять офіцери з таким рівнем підготовки. Втім саме такі загони, складені з солдат різних рас і спеціалізацій, як правило, здобувають найгучніші перемоги в історії Альянсу. І хоча злі язики подейкують, що елітні підрозділи не можуть переломити хід таких грандіозних конфліктів, як Війна з Жнецями, практика показує, що підрозділи N7 є ледь не найкращими бойовими одиницями на всьому Чумацькому Шляху.

Ігрова Інформація