FANDOM

ME2
ME3

Локація: Чумацький Шлях / Поріг Валхалла / Міка
Пояс астероїдів

ОписРедагувати

Ісрафіл - найбільший з тріо астероїдів з ядром з нульового елемента, надзвичайно багатий силікатами. В його рідкій воді мешкає близько 40 видів мікроорганізмів; вважається, що саме звідси родом заснована на пріонах біологічна зброю АЕГ (атипова енцефалопатія гуманоїдів), застосована терористичною групою "Мертва голова" під час нападу на станцію «Гагарін» в 2184.

Незважаючи на заяву вчених про те, що в Ісрафіла немає ані атмосфери для підтримки життя, ані еволюційної історії хоча б до рівня пріонів, шахтарі були поміщені в карантин, щоб переконати громадськість у пильності Альянсу Систем. Навіть за відсутності доказів місцевого походження АЕГ, SSV «Маніла» з групою епідеміологів на борту продовжує оглядати всі судна, що йдуть від Ісрафіла.

Запаси мінералівРедагувати

Результати сканування: Багатий
Ресурси Планет
3000
16000
8000
5000

Цікава інформація Редагувати

  • Ісрафі́л — в мусульманській міфології янгол — вісник Судного дня, один з чотирьох головних янголів. Ім'я Ісрафіл походить від біблейських серафимів.
    Стоячи на єрусалимській горі, Ісрафіл звуками труби оголосить воскресіння мертвих для Страшного суду. Ісрафіл передає рішення Аллаха іншим янголам.
  • SSV «Маніла», вірогідно, названо на честь Битви за Манілу 1945 року. Відтак за класом цей корабель є фрегатом.