FANDOM

ME
Disambiguous Невизначеність
Ця стаття про ворога з Mass Effect.
• Для перегляду статті про війська азарі, перейдіть на Азарійські командос.
Asari commando
Азарі-командос
ME-Enemy Container-HME-Enemy Container-SME-Enemy Container-SME-Enemy Container-SME-Enemy Container-S
Тип Органік
Раса Азарі
Озброєння Пістолети, Штурмові гвинтівки, Дробовики
Здібності Throw Кидок
Lift Підйом
Stasis Стазис
Singularity Сингулярність
Barrier Бар'єр
Здоров'я Середнє
Щити Помірні
Локації Новерія

Азарі-командос - потужні азарі-біотики, що супроводжуть Матріарха Бенезію в її місії на Новерії. Одна їх поява на планеті викликала справжній переполох серед невеликих корпорацій.

Mass Effect Редагувати

Під час місії Шепард(а) по виявленню активності ґетів на Новерії, він може дізнатися про те, що Бенезію супроводжували азарійські командос. У той час, як їх зброю було конфісковано, у них все ще залишається біотика, що робить їх як і раніше небезпечними.

Коли Шепард досягає Вершини 15, він зустрічається з Бенезією, яка вже встигла дізнатися від Королеви рахні інформацію про знаходження Мас-реле. Далі Шепард доведеться зіткнутися з хвилями ворогів, серед яких будуть і азарі-командос.

Якщо Шепард погодиться виконати прохання доктора Зіва Коена, то зіткнеться з Алестія Ялліс, яка також належить до азарійських командос.

Тактика Редагувати

Десантниці азарі борються агресивно і ефективно, дуже часто застосовуючи біотика.

  • Перш ніж вона зможе застосувати біотику, використовуйте власні біотичні вміння, такі як сингулярність, кидок і підйом. Поєднання кидка і підйому може миттєво вивести азарі з ладу. Сингулярність здатна перекинути азарі за огорожі в прірву.
  • Деякі азарі займають укриття поруч з ґетами-снайперами. Їх легше знищити за допомогою гранат.
  • Намагатися тримати відстань, адже лише в такому випадку можна ухилитися від її біотики.
Вороги з Mass Effect