FANDOM

ME3
ME3 PRC CITADEL

Арена: Термозарядний виклик — необов'язкова місія з DLC: Цитадель.

Вболівальник просить провести особливий матч. Зійдіться з ворогами на арені "Армакс Арсенал" без можливості відновлювання термозарядів.

Отримання Редагувати

Під час тренувань на Арені на інформаційний термінал надходить повідомлення:

Mail
Відправник: Хошикірі Сабуро
Тема: Я ставлю на вас!

На поясах астероїдів - ваші найвідданіші шанувальники. Ми працюємо понаднормово, видобуваючи ресурси для підтримки бойових дій. Я сподіваюся, що ви допоможете нам вирішити одну суперечку.

Розмова про термозаряди. Мій друг говорить, що це найгірше, що трапилося з нашими воєнними за останні п'ятдесят років. Нібито вони потребують тривалого часу на перезарядку, боєприпаси швидко закінчуються, і все в такому дусі. Я ж кажу, що якщо ви можете зберегти заряди, використовуючи біотику або зброю омні-інструмента, то про нестачу боєприпасів не може бути й мови.

Ви можете взяти участь у такому матчі, де термозаряди не валяються скрізь? Супроти цієї здоровенної штукенції Збирачів, про яку зараз всі говорять? Якщо у вас вийде, я віддам половину виграша за парі.

Тож переможемо,
Сабуро

Проходження Редагувати

Для виконання завдання необхідно провести в симуляторі бій на будь-якій карті без поповнення початкового запасу термозарядів. По закінченню матчу на термінал прийде лист:

Mail
Відправник: Хошикірі Сабуро
Тема: RE: Я ставлю на вас!

Я знав, що у вас вийде! Ох, бачили б ви його обличчя! Це було схоже на стадії прийняття смерті: протягом матчу він ставав все тихішим і тихішим... А наприкінці пробурмотів: "Ну, звичайно, це ж Шепард... він - виняток..." Ще раз дякую і, як і обіцяв, - ваша частка.

Сабуро