РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка106.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка107.png

Плашка 22.png

ГАЛАКТИКА В ДЕТАЛЯХ

Здавалося б, при роботі над грою настільки епічних масштабів про швидкоплинні деталі можна турбуватися в останню чергу, проте для створення ілюзії по-справжньому правдоподібного і функціонального світу художники повинні були розробити і реалізувати незліченну кількість дрібних предметів. Деякі з них здаються невід'ємними, як наприклад,арсенал футурістичної зброї, закріплений на обладунках персонажів. Інші ж, наприклад, ліжка та робочі місця, просто додають контексту та функціональності кожній ігровій локації, при цьому ще сильніше закріплюючи плавний і футуристичний стиль всесвіту.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка108.png

Плашка 22.png

ГВИНТІВКА ҐЕТІВ

Дизайн основної зброї солдатів ґетів розроблявся схожим на кораблі цієї раси — довгаста, вигнута зовнішність, схожа з органічним екзоскелетом. Як і інша зброя в Mass Effect, гвинтівка ґетів збирається в компактну та зручну для зберігання форму.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка109.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка110.png

Плашка 22.png

РАДІОКЕРОВАНИЙ ДРОН ҐЕТІВ

РАДИОУПРАВЛЯЕМЫЙ ДРОН ГЕТОВ Дрони були створені та контролювалися ґетами, внаслідок чого їх образ схожий із творцями — едине "око" з блакитним світінням і частково металева поверхня.

ШЕСТИКУТОВІ БАР'ЄРИ

На даному концеті видно, що спочатку планувалося створити бар'єри за допомогою спеціального нерухомого об'єкта, проте пізніше цей процес було спрощено, і ґети отримали можливість ставити бар'єри самостійно.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка111.png

Плашка 22.png

ВАЖКИЙ ДРОН ҐЕТІВ І ЛІТУН

Важкий дрон ґетів [зверху] є швидким супротивником, а літун [знизу] повинен був надавати ґетам ширяючу платформу для нападу на гравця. В підсумку єдиним персонажем, хто скористався літуном, виявися Сарен.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка112.png

Плашка 22.png

ВЕЖА ҐЕТІВ

Успадкувавши обриси від інших створенних ґетами присторїв, ці прості вежі дають снайперам відмінні піднесені позиції для ведення вогню.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка113.png

Плашка 22.png

КРОКУЮЧИЙ ТАНК ҐЕТІВ

Раса ґетів еволючіонувала у безліч різних форм. Щоб ввести в Mass Effect особливо великого та небезпечного супротивника художники створили чотириногого велета. Пізніше було вирішено видалити з його дизайну головну турель для можливості атаки по всім напрямкам.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка114.png

Плашка 22.png

ЕЛЕКТРОННЕ ОСНАЩЕННЯ

Дух дизайну Mass Effect особливо сильно відчувається в обладнанні та різноманітних пристроях, що наповнюють оточення. Широкі арки, які перетинаються прямими лініями, формують елегантні образи, що виглядають функціонально, зберігаючи футурістичній відтінок.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка115.png

Плашка 22.png

ШАХТАРСЬКЕ ОБЛАДНАННЯ

В той час, як сонячна батарея [знизу] і бур [зверху] були виключно декоративними елементами, бар'єри активно використовуються під час бою.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка116.png

Плашка 22.png

КАПСУЛА ДЛЯ ВТІХ

Супутниці азарі використовують їх для більш відокремленого спілкування та розслаблення, проте спочатку планувалося, що ці капсули будуть висіти під стелею різноманітних забігайлівок Цитаделі, виставляючи на показ екзотичних танцівниць.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка117.png

Плашка 22.png

УНІВЕРСАЛЬНІ ПРИСТОРЇ

Іноді у грі необхідні предмети обстановки без очевидного призначення. Дизайнери розміщують їх в локаціях, щоб гравці могли з ними взаємодіяти та використовувати в якості укриття під час бою.

КОСМІЧНІ УЛАМКИ

Такі предмети, як космічна капсула [посередині] та розбитий супутник [знизу], давали можливість дослідження та несподіваних відкриттів на недосліджених планетах.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка118.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка119.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка120.png

Плашка 22.png

ЖИЛІ ПРИМІЩЕНННЯ

Гравці могли досліджувати безліч локацій в Mass Effect, тому від художників вимагалося створити найрізноманітніші предмети для деталізації оточення, будь то дещо незвичайне або цілковито повсякденне. Навіть футурістичні аналоги столів, стільців та полиць повинні були підкреслювати стиль будинків, офісів та жилих приміщеннь різний персонажей.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка121.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка122.png

Плашка 22.png

ЛЮДСЬКІ ШОЛОМИ

Одним з найбільш складних дизайнів виявився дизайн людських шоломів. Було надзвичайно важливо, щоб він виглядав функціонально та естетично приємно, адже всі людські обладунки повинні були мати приблизно схожі шоломи, а в діалогах вони б закривали обличчя персонажів.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка123.png

Плашка 22.png

ЛЮДСЬКІ ШОЛОМИ

Було вирішено зупинитися на прозорому візорі та захисті підборіддя, яке не затуляє рота, щоб в діалогах обличчя персонажів були видні навіть при одягнутих шоломах.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка124.png

Плашка 22.png

ПІСТОЛЕТИ

Для досягнення необхідного балансу між футуристичним дизайном та сучасним уявленням про вогнепальну міць було створено безліч варіантів пістолетів. У всіх моделей зброї можна помітити два дула, одне поверх іншого. Дана деталь була додана для надання унікального стиля всесвіту Mass Effect.

ГРАНАТИ

У грі гранати могли летіти по прямим траекторіям, тому було вирішено надати їм компактну дископодібну форму.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка125.png

Плашка 22.png

ГВИНТІВКИ

У відповідності до традиційного для дизайну Mass Effect використання дугових ліній верхня частина гвинтівки визначається довгим вигином. І хоча деякі моделі ігнорували цей принцип, вони все ще були оснащені подвійним дулом [зверху]. Дуговы елементи також відчутно помітні на снайперській гвинтівці [знизу].

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка126.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка127.png

Плашка 22.png

ДРОБОВИКИ

Розуміючи, що в 2138 році механізм напевно працював би інакше, розробники все одно вирішили, що потужна зброю для малої відстані буде цінним доповненням для арсеналу СПЕКТРа.

УНІ-ІНСТРУМЕНТ

На думку дизайнерів, атаки з використанням технологій були такою ж важливою частиною боїв, як і стандартне озброєння. На додачу до можливості зламу уні-інструмент дозволяв гравцям взаємодіяти з голографічним інтерфейсом, завдаючи миттєві атаки.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка128.png

Плашка 22.png

МАС-РЕЛЕ

Сценаристам Mass Effect в команді з художниками належало придумати правдоподібний спосіб переміщення космічних кораблів по всій галактиці, що саме по собі було досить вражаючим досягненням. Навіть після псевдонаукового обгрунтування процесу було неясно, як це втілити візуально. Деякі дизайни мас-реле були насичені деталями та механічними частинами, інші ж були більш монолитні.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка129.png

Плашка 22.png

МАС-РЕЛЕ

В фінальному дизайні були задіяні важкі обертальні кільця для створення відчуття накопичувальної потужності. Форма камертона з'явилася для спрямування величезної енергії по прямій лінії, що і переносило кораблі на відстані багатьох світлових років.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png