РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка18.png

Плашка 22.png

ЖИТТЯ В ГАЛАКТИЦІ

Нові світи в галактиці Mass Effect потребували нових створінь та іншопланетян. Щоб досягти дійсно чужих та іноземних образів для монстрів та істот, художники спиралися на земних тварин, використовуючи для їх зовнішності дивні комбінації та створюючи унікальні нові форми життя з впізнаваними рисами. На додаток до таких примітивних створінь гравці повинні були зіткнутися з персонажами більш цивілізованих розвинених інопланетних цивілізацій, спілкування з якими повинно було проходити з залученням людських емоцій та розвинутого інтелекту. Опрацювання анатомії та одягу для таких рас потребували створення об'ємної бази концептів та начерків укупі з виразним відсиланням до земних культури та створінь.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка19.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка20.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка21.png

Плашка 22.png

АЗАРІ

З метою створення знайомого багатьом елемента наукової фантастики, було вирішено створити одну з рас Mass Effect прекрасними "зеленими іншопланетними дівицями". Щоб створити по-справжньому екзотичну зовнішність, але при цьому зберігти людськи риси та зробити азарі привабливими для потенційних романтичних відносин, команді довелося ретельно вивчити та розглянути безліч ідей.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка22.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка23.png

Плашка 22.png

АЗАРІ

Попре можливість раси носити людський одяг та обладунки, для азарі був створений спеціальний одяг, будь то щільно облягаюча броня командос-азарі чи відверте вбрання Супутниці.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка24.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка25.png

Плашка 22.png

АЗАРІ

При створенні іншопланетої раси вірне бачення особистісних та духовних якостей на стільки ж важливе, на скільки розуміння анатомічних особливостей майбутніх істот. Ці концепти допомогли визначитися з сильними та загадковими сторонами азарі.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка26.png

Плашка 22.png

ЕЛКОРИ

Отримавши завдання розширити всесвіт Mass Effect і додати різноманітності її істотам, художними BioWare також отримати і повну свободу при дослідженні нових ідей для дивних і прекрасних створінь. З подібного творчого багатства були обрані елкори, волуси та ганари, що пізніше стали трьома чітко відмінними расами.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка27.png

Плашка 22.png

ЕЛКОРИ

Значна та потужна зовнішність, показана на цьому арті, стала основою ідей для елкорів, однак їхня стійка на двух ногах здалася надто олюдненою.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка28.png

Плашка 22.png

ЕЛКОРИ

Цей малюнок та його первинний начерк заклали фундамент для дизайну елкора. На додачу вони пропонують чіткій погляд на їхню особистість
Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка29.png

Плашка 22.png

ҐЕТИ

В перших сюжетних начерках армія ґетів на чолі з Сареном складалася з істот, подібних кажанам. Однак, у міру більш чіткого промальовування тематики Mass Effect — протистояння органіки і машин, — опис ґетів змінимся на синтетичну форму життя.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка30.png

Плашка 22.png

ҐЕТИ

В противагу класичним маталічним роботам дизайн ґетів полягав в більш пластичній і жилавій зовнішності. Один з малюнків дуже точно вловив сутність настільки незвичайного підходу за допомогою заміни вен та м'язового перетину на скупчення гумових трубок.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка31.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка32.png

Плашка 22.png

ґети

Наближаючись до фінального варіанту дизайну, художники малювали більш детальні зображення. З метою допомогти ЗD-художникам в створенні моделей ґетів, увага акцентувалася на якостях матеріалів і хніх аспектах, як наприклад, едине синє "око" з горизонтальним світінням.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка33.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка34.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка35.png

Плашка 22.png

ЛЮДСЬКИЙ ОДЯГ

Дизайн людського одягу допоміг визначитися з охайним і чистим майбутнім для всесвіту Mass Effect. Ранні начерки фокусували увагу на формах та кольорових гамах, що сприяли чіткому розрізненню персонажів між собою, будь то механік, лікар або бармен.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка36.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка37.png

Плашка 22.png

ЛЮДСЬКІ ОБЛАДУНКИ

Для створення унікального і цілісного стиля, дизайн всієї внутрішньоігрової броні засновувався на головних принципах: використання прямих ліній та кругових дуг для формування чітко виражених геометричних форм.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка38.png

Плашка 22.png

ЛЮДСЬКІ ОБЛАДУНКИ

Фінальний варіант стандартної людської броні (напроти, біла) створив футурістичний та відповідаючий канонам всесвіту образ, зберігаючи при цьому функціональність обладунків, підходящих для ведення бойових дій. Для унікальних персонажів знадобилися інші варіанти захисту, як наприклад, костюм для роботи в небезпечній середі (напроти, помаранчева)

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка39.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка40.png

Плашка 22.png

ГАНАРИ

Команда художників створювала безліч дрібних начерків, щоб швидко визначитися з широким спектром ідей, стосовно анатомії іншопланетян. Деякі схожі з пауками форми виглядали заманливо, однак вони занадто походили на вже існуючих істот — рахні. Замісь них концепт медузи надав художникам унікальний напрям для розвитку екзотичної раси. Пізні концепти перетворили ганарів в більш худих, ширяючих у повітрі істот.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка41.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка42.png

Плашка 22.png

КРОҐАНИ

Взявши на себе роль великих, брутальних істот у всесвіті Mass Effect, кроґани успадкували певні риси рептилій. Фінальний концепт наблизив їх пропорції до людських, дозволяючи представникам нової раси рухатися і битися як звичайним солдатам.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка43.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка44.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка45.png

Плашка 22.png

КВАРІАНЦІ

Творці ґетів, кваріанці не впоралися з власними творіннями і були змушені залишити рідну планету. Їхня зовнішня схожість з синтетикам дозволяє краще передати зв'язок історій двох рас. Кваріанський одяг, на перший погляд зшита воєдино з безлічі клаптів, створювалася з метою передати їх кочову природу.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка46.png

Плашка 22.png

КВАРІАНЦІ

Талі відображає зовнішність лише одного представника цілої раси. Як виглядають інші кваріанці, і що ховається у них під маскою, залишається загадкою.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка47.png

Плашка 22.png

САЛАРІАНЦІ

На створення по-справжньому іншопланетного та інтелектуального образа саларіанців команду надихнула зовнішність великооких та тендітних саламандр, тіла і броня для даної раси створювалася з опорою на образ ящірок, що призвело до появи унікального профілю.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка48.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка49.png

Плашка 22.png

САЛАРІАНСЬКИЙ ОДЯГ

Різноманітний одяг для кожної раси Mass Effect повинен був варіюватися в залежності від персонажей різноманітного соціального рівня. Концепт мантії Радника був схвалений в якості фінального варіанту, в той час як багато ранніх дизайнів так і не були реалізовані.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка50.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка51.png

Плашка 22.png

ТУРІАНЦІ

З урахуванням того, що головним антагоністом Mass Effect став туріанець, художники внесли даній расі певні риси в підтримку загрозливого образу Сарена. Кісткові лицьові пластини надають туріанським персонажам різкий, подібний орлиному вигляд, а жилавий тулуб асоціюється з вмінням таємно пересуватися.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка52.png

Плашка 22.png

ВОЛУСИ

Часом складається враження, що дизайн живе власним життям. Спочатку волуси планувалися як щільно одягнені персонажі з газовими масками. Пізніше цей образ розвинувся в фінальну концепцію огрядних і чарівних істот. Саме цей начерк і підштовхнув художників та сценаристів до зображення волусів у ролі мініатюрної комічної раси.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка53.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка54.png

Плашка 22.png

КОРОЛЕВА РАХНИ

Несмотря на то что рахни планировались как бездумные монстры, Королева должна была предстать перед игроками в роли не только физически устрашающего, но и удивительно разумного представителя своего вида. Хоть в игре она и получилась около 15 метров в длину, вдохновение при ее создании художники черпали у крохотных жуков и насекомых.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка55.png

Плашка 22.png

РАХНІ

На малюнках з ранніми версіями рахні можна побачити павукоподібних істот з смертельними розташованими вперед кінцівками, здатними наносити колючі атаки. Пізніше ці кінцівки перетворилися на відростки, що нагадують хлисти і дозволяють рахні атакувати з великої відстані.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка56.png

Плашка 22.png

РАХНІ

Сформувавши остаточне бачення образу рахні, художники почали накидати ідеї можливої форми для їхніх яєць і входів у вулики, щоб у грі були локації, для появи цих іншопланетних жуків.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка57.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка58.png

Плашка 22.png

ТОРІАНИН

Спочатку Торіанин планувався як деяка істота-рослина, але з часом він наблизився до образу велетенського слимака, досягаючи абсурдно великих і загрозливих розмірів.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка59.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка60.png

Плашка 22.png

ХАРВЕСТЕРИ

На ранніх стадіях Харвестери були величезними істотами, здолати яких можна буде лише на всюдиході МАКО. Хоча фінальний дизайн цих створінь був завершений, у гру вони не потрапили.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка61.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка62.png

Плашка 22.png

НЕВОРОЖІ ІСТОТИ

Для придання живої атмосфери у всесвіт Mass Effect були додані різноманітні неворожі істоти. Газові мішки — це легкі, ширяючі в повітрі створення, які при загибелі випускають хмару отруйного газу. Жуки розміром з людину, що не представляють небезпеки, але від того не стають менш цікавими.

ВАРРЕНИ

В основі дизайну всіх істот, які повинні виглядати чужо та інопланетно, лежить одне просте правило: необхідно створити неприродну комбінацію різноманітних знайомих нам земних істот. Варрени служать цьому ідеальним прикладом, поєднуючи в собі тіло собаки з лускатою шкірою і опуклими очима глибоководної риби.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка63.png

Плашка 22.png

МОЛОТИЛЬНИК

Будучи, можливо, найбільшою істотою у всесвіті Mass Effect, молотник здатний несподівано з'являтися прямо з-під землі.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка64.png

Плашка 22.png

ЗБЕРІГАЧІ

Для досягнення образу "слухняної комахи" художники взяли за основу богомола та додали йому декілька химерних деталей (жилет і крихітний рюкзак), позначивши тим самим розумність збирачів.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка65.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка66.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка67.png

Плашка 22.png

ДОДАТКОВІ КОНЦЕПТИ

В процесі досліджень ідей для істот Mass Effect було створено безліч концептів, багато з яких не дійшли до ігрової реалізації. Улюблинцем команди була "космічна корова".

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png