РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка68.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка69.png

Плашка 22.png

ТРАНСПОРТ

Як взагалі буде функіонувати міжоряна мандрівка? Це одне з перших питань, на які необхідно дати відповідь — хоча б у рамках наукової фантастики — при створенні футуристичного світу. Правила, по яким буде жити космос, визначать і те, куди ви зможете відправитися, скільки це займе часу і які історії в такому всесвіті можна буде розповісти. У світі Mass Effect система велетенських антен, названих мас-реле, дозволяє корабля мандрувати на відстані сотен світлових років за лічені секунди. Збудовані ці ретранслятори більш давньою цивілізацією, але мандрують з їх допомогою судна найрізноманітніших флотилій, в тому числі людського Альянсу Систем. Такий розклад подарував художника можливість створити справжню армаду космічних кораблів, надавши кожному флоту унікальний стиль. Найбільш важливим кораблем став фрегат командора Шепарда ССК «Нормандія». Він повинен був стати не тільки засобом пересування і дослідження галактики, але й сценою для багатьох драматичних моментів Mass Effect. Більш того, «Нормандія» повинна була стати практично повноцінним персонажем, виконуючим головну роль в найбільш видовищних битвах гри.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка70.png

Плашка 22.png

МАКО

Один з ранніх малюнків передає пригодницький дух дослідження незвіданих світів Mass Effect (зверху). З нього почався процес праці над бойовим всюдиходом МАКО. З урахуванням різноманітної пересічної місцевості, яка доступна гравцю, МАКО потрібно було оснатити великими колесами і високим підйомом, зберігши при цьому спортивний і футурістичний зовнішній вигляд.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка71.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка72.png

Плашка 22.png

МАКО

Команда розглядала безліч різноманітних дизайнів, в тому числі літаючі варіанти (навпроти). Деякі з цих концептів були реалізовані та пройшли тестування на пересування по важко-проходимій поверхні. В Mass Effect на Новерії можна побачити стаціонарний транспортний засіб, який тут зображений зверху, а колись саме він був головним претендентом на роль дизайну МАКО.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка73.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка74.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка75.png

Плашка 22.png

МАКО

Підсумковий концепт МАКО вийшов на подив відполірованим і футуристичним для транспортного засобу такого значного позашляхового потенціалу. В основному цього було досягнуто за рахунок широких коліс та загостреної передньої частини, що надало всюдиходу схожість з акулою, на честь якої він і був названий.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка76.png

Плашка 22.png

ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД «НОРМАНДІЇ»

В якості провідного корабля Альянсу, «Нормандія» повинна була виглядати швидкою та непомітною. На створення ранніх концептів художників надихнув зовшнішній вигляд реактивного перехоплювача F-14 «Томкет».

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка77.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка78.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка79.png

Плашка 22.png

ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД «НОРМАНДІЇ»

Досягнув фінальної стадії, вигляд «Нормандії» виявився ще більш витягнутим, створюючи враження, ніби корабель може мандрувати на швидкостях, що перевищують швидкість світла. Для можливості стиковки в доці фрегату додали рухливі сопла, які, до всього іншого, цікаво виглядали при пересуванні.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка80.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка81.png

Плашка 22.png

КАБІНА ПІЛОТА

Інтер'єр «Нормандії» повинен був передавати військову атмосферу сучасної підводного човна. В доволі темному приміщенні екіпаж працював пере яскраво освітленими моніторами. Наявність вузьких вікон в кабіні пілота, через які було видно навколишній світ, також підтримувало загальний напрям дизайну.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка82.png

Плашка 22.png

ІНТЕР'ЄР «НОРМАНДІЇ»

Для кращого бачення та розуміння інтер'єру «Нормандії» команда використовувала кілька підходів, в тому числі начерки з підписами [зверху], грубу ЗD-модель [навпроти, зверху] та схематичне зображення [псправа].

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка83.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка84.png

Плашка 22.png

ПАЛУБА

Через складність устрою внутрішніх приміщень космічного корабля одним з ключових процесів було використання спеціального програмного забезпечення для ЗD-моделювання. Це дозволило краще візуалізувати такі локації, як їдальня та спальний відсік.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка85.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка86.png

Плашка 22.png

ІНЖЕНЕРНИЙ ВІДСІК

В плані зовнішнього вигляду дана локація була досить проста, однак, щоб передати відчуття непомірної потужності двигуна, дизайнери використали рухливі елементи, вражаючі електричні ефекти та приголомшуючий звуковий супровід.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка87.png

Плашка 22.png

ВАНТАЖНИЙ ВІДСІК

За допомогою глибоких та насичених відтінків освітлення у вантажному відсіку чудово передавало відчуття клаустрофобії, супутнє перебуванню в космічному кораблі

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка88.png

Плашка 22.png

КОРАБЛІ ЛЮДСЬКОГО ФЛОТУ

Кораблі кожної раси були наділені унікальним зовнішнім виглядом. Людський флот об'єднав в собі безліч органічних форм, що відмінно передавало відчуття кораблів, які пливуть у космосі. Дані начерки спочатку створювались для «Нормандії», проте пізніше з'явилась можливість використати їх в ролі вантажних судів людей.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка89.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка90.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка91.png

Плашка 22.png

КОРАБЛІ ҐЕТІВ

Для додання страхітливої зовнішності транспорту ґетів художники черпали натхнення в силуеті шершня, який готується до нападу. Маленькі "лапки" в нижній частині корабля ще більше посилюють схожість судна з комахою.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка92.png

Плашка 22.png

ВОЛОДАР

Будучи 2 кілометри завдовжки, Володар є найбільшим кораблем в Mass Effect. Щоб акцентувати увагу на його розмірах, було вирішено, що присутність Володаря буде негативно позначатися на погоді [внизу, зліва]. Схожість з анатомією комах була додана, щоб ще сильніше пов'язати його образ з кораблями ґетів та іншими синтетичними істотами в Mass Effect.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка93.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка94.png

Плашка 22.png

КОРАБЛІ ЛЮДСЬКОГО ФЛОТУ

Ці додаткові начерки відображають як альтернативні ідеї для образу «Нормандії», так і можливу зовнішній вигляд вантажних і військових кораблів людського флоту.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка95.png

Плашка 22.png

КОРАБЛІ ЛЮДСЬОГО ФЛОТУ

Дані малюнки відображають кораблі одного розміру, проте на справді вони уособлюють ідею для величезного есмінця [зверху], одномісного винищувача [посередині] та важкого крейсера [знизу.]

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка96.png

Плашка 22.png

КОРАБЛІ ЛЮДСЬКОГО ФЛОТУ

На найбільш ранніх стадіях людські кораблі мали яскраво виражені геометричні форми. Дані дизайни вантажного судна об'єднують грубі квадратні обриси з продовгуватими округлими арками. Навіть ранній дизайн бойового винищувача [знизу] головним чином складався з прямих ліній.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка97.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка98.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка99.png

Плашка 22.png

ВАНТАЖНІ СУДНА

Ці оголені вантажні кораблі можуть бути виявлені по всій галактиці. Беручі один-єдиний "хребет", до якого кріпляться багаторазово використовувані контейнери, стає зрозумілим, що дизайн засновувався більше на економії, ніж на естетичному аспекті.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка100.png

Плашка 22.png

ТУРІАНСЬКІ КОРАБЛІ

Туріанські кораблі об'єднали в своєму образі велику кількість багатошарових пластин, що грубо символізує оперення під стать зовнішності самих туріанців.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка101.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка102.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка103.png

Плашка 22.png

САЛАРІАНСЬКІ КОРАБЛІ

В якості відсилання до саларіанського , схожого з саламандрами, вигляду їхні кораблі отримали гладу, скруглену зовнішність. Завдяки цьому космічні суда даної раси дуже схожі з океанськими флотиліями.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка104.png

РамкаЧастина2.1.png

РамкаЧастина1.png

Art ME Сторінка105.png

Плашка 22.png

«ШЛЯХ ПРИЗНАЧЕННЯ»

Збудований азарі, «Шлях Призначення» є одним з найбільших кораблів в Mass Effect, однак на фоні Цитаделі і мас-реле навіть він здавався кріхітним.

Плашка 11.png
РамкаЧастина2.1.png