FANDOM

ME3

Посол Домінік Особа хоче дізнатися, що сталося з його сином, зниклим без вести в бою на Беннінге. Знайдіть що-небудь, що вказує на долю сина, і віднести ці докази послу.

Отримання місії Редагувати

Можна отримати в Посольстві на Цитаделі, після виконання завдання Пріоритет: Палавен. Посол стоїть ліворуч від виходу з ліфта і розмовляє по коммуникатору. Підійдіть і поговоріть з ним для отримання завдання.

Проходження Редагувати

У місії N7: Викрадення Цербером на планеті Беннінг, необхідно допомогти з евакуацією цивільних. Під час виконання на землі можна виявити жетон, який належить сину дипломата.

Жетон лежить посеред невеликого двору (прямо на землі, між мобільними будинками 22, 25 і 27), де можна опинитися після першої перестрілки з Цербером. Саме його і треба віддати. Якщо ж ви не змогли його знайти, то після відвідування Беннінг можна буде купити інформацію на терміналі Спектрів за 1000 кредитів.

Поверніться на Цитадель в Посольство і віддайте жетон.

Після проходження місії в барі "Чистилище" троє солдатів будуть пити за Білала Особу: - Вип'ємо хлопці! За Білала Особу, тільки через нього я ще дихаю.

Нагороди Редагувати

  • 5 очок репутації
  • 90 XP
Завдання в Mass Effect 3