FANDOM

ME
MAILME2
DIALOGME3
Я розкриваю правду, щоб це не довелося робити вам

Бернард Плім (англ. Bernard Plim) — учасник Ліги Звітності про Змови, який спеціалізується на подіях, що відбуваються на Цитаделі. Типовий конспіролог та самопроголошений борець за свободу інформації.

Повідомлення від його імені виходили перед релізом DLC: Левіафан в стрічці МНА в твіттері, його власній стрічці та на сайті ЛЗЗ.

Сайт Редагувати

Вітаю на моєму сайті! Чи здивуєтесь ви, коли дізнаєтеся, що Рада Цитаделі та Альянс Систем ПРИХОВУЮТЬ ДЕЩО ВІД НАС, ГРОМАДЯН?! Ми в праві знати те, що знають вони. Ми в параві захищати себе від зовнішніх загроз і/або отримати частину прибутку від цих даних на наш вибір, в залежності від обставин. Як ви знаєте, я вже успішно розкрив кілька скандальних фактів. На приклад, минулого місяця я з'ясував, що Альянс фінасує мафію волусів на Патавіг. А також я наодинці розкрив незаконне постачання біологічної зброї з Дакуни. ПРИЙДЕ ЧАС, І ХТО-НЕБУДЬ ПОВІРИТЬ МЕНІ!

Заголовок сайту промовляє:

Бернард Плім — засновник і президент «Я розкриваю правду, щоб це не довелося робити вам».

Я живу на Цитаделі, але не повідомлю своє місцезнаходження, адже СБЦ постійно вистежують мене. Я — призидент і засновник Ліги Відповідальності за Змову на Цитаделі. НАША МЕТА ПОЛЯГАЄ В ТОМУ, ЩОБ РОЗКРИТИ ТАЄМНИЦІ ТА ЗМОВИ, ЯКІ ЗАГРОЖУЮТЬ ВАМ І ВАШИМ РОДИНАМ. Я проводжу розслідування, щоб це не довелося робити вам. Я розкопую докази та надаю їх як своїм послідовникам, так і скептикам. Втім, якщо ви читаєте мій блог, то скептиком ви залишитеся недовго.

Гарантую на всі 100%, що інформація, яку я збираю, повністю достовірна. Ви не знайдете нічого подібного в жодному куточку Галактики. Адже лише я не боюсь говорити про це!

Це - моя робота... будь ласка, підтримайте мене кредитами.

Блог Редагувати

В блозі доступні три записи, присвячені Особливій групі «Аврора» та Левіафану з Діс

Повідомлення 1 Редагувати

ЗМОВА ДНЯ — ГРУПА ОСОБЛИВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ АВРОРА
_______________________________________________

Група особливого призначення АВРОРА:
В мої руки потрапила документація, в якій йдеться, що вчений та сумнозвісний мисливець за дивацтвами доктор Гаррет Брайсон керує СУПЕР-ТАЄМНОЮ ГРУПОЮ Альянса, яка спеціалізується на Женцях. І ВОНИ НЕ РОЗПОВІЛИ НАМ ПРО ЦЕ! Чому вони це приховують? Я тут і зараз закликаю Альянс і адмірала Геккетта викласти на чистоту, ЩО САМЕ ВИВЧАЄ ГРУПА АВРОРА!!!!

Мабуть, люди такого високого рангу, як Геккетт, особисто приймають в цьому участь. І це ВЕЛИЧЕЗНИМ ЧЕРВОНИМ ПРАПОРОМ вказує на те, що групі АВРОРА відомо щось про Женців — можливо, щось таке, що, скоріш за все, зможе врятувати вас і вашу родину.Альянс рішуче спростовує існування АВРОРИ. Але, покладаючись на свій досвід, нічого іншого я і не чекав.

Я самостійно спробував зв'язатися з адміралом Геккеттом, але він не відповів на жоден з моїх дзвінків. ЧОМУ НІ?! Чи не тому, що йому є що ПРИХОВУВАТИ?! Не сумніваюся, він відчуває себе в безпеці на своїй космічній станції, в той час, як всі ми сидимо і спостерігаємо, як наших друзів та родичів перемелюють Женці, АЛЕ Я НЕ ХОЧУ, І ВИ НЕ ПОВИННІ - МИ В ПРАВІ ВИМАГАТИ ВІДПОВІДІ. Я закликаю вас, напишіть або відправте відео Геккетту або Раді Цитаделі і вимагайте, щоб вони виклали начистоту все, що ІМ ВІДОМО!!!!!

Відправлено bernard.plim о 23:13

Повідомлення 2 Редагувати

ЗМОВА ДНЯ — ЛЕВІАФАН З ДІС

Ну що, люди! Я нещодавно розкопав деякі дивовижні таємниці Альянсу, які пов'язані із ЖЕНЦЯМИ!!! І де громадський резонанс??!!

У зв'язку з новими доказами о спеціальній групі АВРОРА я підняв пару старих записів. Читайте і вникайте!

ЗМОВА ДНЯ - ЛЕВІАФАН З ДІС:

В 2163 році батаріанці виявили величезний космічний корабель, що зазнав катастрофи на планеті Яртар. Незабаром після цього корабель "таємниче щез"! А може і НЕ ТАК вже таємниче, якщо врахувати, що перед цим на місце зникнення прибув БАТАРІАНСЬКИЙ ДРЕДНОУТ. Незабаром батаріанці взагалі заявили, що ніякого корабля на Яртарі і не було. ЩО?! Невже вони вважають нас аж настільки легковірними?

Існують принаймні 2 причини, що їх заява суцільна брехня:

1. Батаріанці всі брехуни та засранці (я ґрунтуюся *єдино* на своєму власному досвіді, який отримав за час перебування на Омезі, який задокументував у блозі від 28 квітня 2179 року).

2. Саларіанці МАЮТЬ ВІДЕОЗАПИСИ З КОРАБЛЕМ!!!

Добре, в мене немає доступу, і я ніколи не бачив ці відео. Проте, ТА ГОДІ ВАМ! Я будь-який час доби надам перевагу слову саларіанських учених, аніж словам батаріанського уряду.

НОВІ ДОКАЗИ!

Я, Ваш невтомний, дуже освічений і шляхетний сищик/порушник спокою, виявив квитанцію з кафе тут на Цитаделі, із наступними нотатками:

 «Брайсон, Гарно - Левіафан обговорити – список планів і устаткування».

ТЕПЕР ЯСНО - спеціальна група АВРОРА говорить про Левіафана Діса.

Дозвольте повторити... СПЕЦІАЛЬНА ГРУПА АВРОРА ВИВЧАЄ ЛЕВІАФАНА ДІСА.
За всі роки, я не чув нічого подібного! Галактика має знати!!! Розкажіть всім і вимагайте ВІДПОВІДЕЙ від Альянса і Геккетта!!

Відправлено barnard.plim о 13:31

Повідомлення 3 Редагувати

ГРОМАДЯНИ ЗАЦІКАВЛЕНІ В ПРАВДІ!!! ПЕРЕМОГА! ЗВІЛЬНЕННЯ З ТЕМНИЦІ СБЦ!!

Як ви знаєте, моє проникнення в Мережу новин Альянсу вчора було зупинено. Дійшло до того, що СБЦ штурмувала нашу таємну штаб-квартиру; в результаті кампанії ми не отримали відповідей ані від адмірала Геккетта, ані від Альянса або "легальніх" (легковірних) ЗМІ.

Після "арешту" мене було допитано, побито, як тільки можливо, а потім я провів жахливу ніч в камері з п'ятьма п'яними елкорами. АЛЕ АЛЬЯНС НЕ ЗМУСИТЬ МЕНЕ ЗАМОВЧАТИ!! Судовий процес буде дорогим... будьте ласкаві, надсилайте кредити.

Оскільки все моє обладнання та файли були конфісковані та/або розбиті горлорізами СБЦ, я пишу це повідомлення з бабусиного датапада. Але я ОБІЦЯЮ, що це не останнє, що ви почуєте від Бернарда Пліма та Ліги Звітності про Змови!!! Бернард Плім заявляє... "МИСЛИВЕЦЬ ЗА ПРАВДОЮ... ВИХОДИТЬ НА ПОЛЮВАННЯ!!!"

Відправлено barnard.plim о 13:07

Стрічка новин Редагувати

Окрім блога Плім веде власну стрічку новин, а також нещодавно зламал новинну стрічку МНА.

@BernardPlim Редагувати

- Хотів би я опинитися в кабінеті МНА, коли вони дізнаються, що були зламані. Було не складно.
#babystuff
#findleviathan

- Альянс не зможе далі ховатися від правди. @bernardplim активізувався.

- Мій хакерський притулок має запаси на п'ять днів. ПОВІДОМЛЯЙ ПРАВДУ!
#noneedtosendsnacks
#creditsarewelcome
#findleviathan

- Перевіряйте правду про Особливу Групу «Аврора». ttp://conspiracyaccountabilityleague.blogspot.ca/ Найсвіжіше з дового ряду змов Альянсу.
#findleviathan

- Якщо у вас є інформація про якісь змови, якими б я міг зайнятися - дайте знати! Я додам їх у мій список.
#truthhunterextraordinaire
#findleviathan

- Можливо, мені потрібно піти та встати напроти обличчя адмірала Геккета, щоб він звернув увагу, та почав відповідати?!
#whatistaskforceaurora
#findleviathan

- Подивіться мою книгу "Про що не знають дрелли, а ганари не говорять". 5 зірок в рецензії "Торгівлі Іліума".
#findleviathan

- Ні, дякую. Я не потребую стимуляторів, щоб продовжити цю кампанію.
#thetruthisbetterthanredsand
#findleviathan

- Доктор Гаррет Брайсон мій ідол. Не можу повірити, що ВІН ПРИХОВУЄ ВІД НАС ПРАВДУ!!!!!
#findleviathan

- Дуже близько. Я можу відчути запах СБЦшних шукачів навколо себе, але правда буде розказана в моєму блозі! http://conspiracyaccountabilityleague.blogspot.ca/

@AllianceNewsNet Редагувати

- Вони говорили, що цього ніколи не станеться, але МНА тепер під моїм повним контролем! http://bit.ly/PlFw1Y

- Ліга Звітності про Змови (ЛОЗ) зламала Мережу новин Альянсу! ПРИГОТУЙТЕСЯ ПОЧУТИ ІСТИНУ!
#FindLeviathan

- Вітаю. Я @BernardPlim із Ліги Звітності про Змови. Я зламав вас, МНА!
#FindLeviathan

- ГРОМАДЯНИ ГАЛАКТИКИ СЛУХАЙТЕ МЕНЕ ТА ДІЗНАВАЙТЕСЯ!
#FindLeviathan

- Альянс приховує від нас ключову інформацію про Женців! МИ МАЄМО ДІЗНАТИСЯ! ПОВІДОМЛЯЙ ПРАВДУ!
#FindLeviathan

- Я також зламав сайт МНА - http://conspiracyaccountabilityleague.blogspot.ca/ ЧИТАЙ І ПІЗНАВАЙ!!
#FindLeviathan

- Адмірал Геккетт, давайте начистоту! Що таке ОСОБЛИВА ГРУПА АВРОРА? Чому вона засекречена?
#FindLeviathan

- В мене є доказ, що ОСОБЛИВА ГРУПА АВРОРА таємно ВИВЧАЄ ЖЕНЦІВ!!
#FindLeviathan

- Є новий доказ, що Особлива Група «Аврора» також вивчає і Левіафана з Діз. Адмірал Геккетт - ЧОМУ?
#FindLeviathan

- Що саме знає Рада Цитаделі?
#FindLeviathan

- Які ще змови приховують Альянс та Рада? Ми не будемо мовчати! ПОВІДОМЛЯЙ ПРАВДУ!
#FindLeviathan

- Я @BernardPlim, досвідчений мисливець за таємницями, якому можна довіряти. Я розкриваю істину, щоб це не довелося робити вам.
#FindLeviathan

- Адмірал Геккетт, що таке Особлива Группа «Аврора»? МИ ВИМАГАЄМО ВІДПОВІДІ!
#FindLeviathan

- Альянс, ми зламали вашу мережу і ми знаємо про ОСОБЛИВУ ГРУПУ АВРОРА! А тепер і вся галактика! http://ow.ly/dgXww
#FindLeviathan

- Батаріанська влада бреше! Не вірте тим, хто заперечує Левіафана з Діс! ПОВІДОМЛЯЙ ПРАВДУ!
#FindLeviathan

- Геккетт/Альянс, я кидаю вам виклик. ВІДПОВІДАЙТК!
#FindLeviathan

- @BernardPlim не пришелепкуватий!
#FindLeviathan

- Чому звичайні ЗМІ не доносять цю СПРАВЖНЮ ІНФОРМАЦІЮ?!
#FindLeviathan

- Очевидно, що МНА просто В КИШЕНІ У АЛЬЯНСА!
#FindLeviathan

- ВИ НЕ ЗМУСИТЕ МЕНЕ ЗАМОВКНУТИ! @BernardPlim
#FindLeviathan

- ААА!!! Туту СБЦ! МНА просто АЛЬЯНСОВСЬКІ РОЗЗЯВИ! Висилайте допомогу!
#FindLeviathan

Mass Efect 3: Цитадель Редагувати

MassEffect3 Citadel plim

Ім'я Бернарда Пліма значиться в списках учасників Арени «Армакс Арсенал» поміж інших відомих нам осіб.

Окрім власне уподобань та хисту непримиренного борця зі змовами, з цього можна зробити припущення, що Бернард не надто постраждав під час облави.

Цікавинки Редагувати

  • На сайті Пліма є статус-бар, на якому відображаються заголовки його розслідувань. Зокрема там згадується зв'язок радника Удіни з «Цербером», тож Плім точно не такий божевільний, як багатьом здавалося.