FANDOM

ME3
ME3 MP
ME3 PRC MP5

Бойовий молот (англ. Battle Hammer)-зброя ближнього бою, використовуване кроганов-воєводами в колективній грі Mass Effect 3.

Опис Редагувати

Бойовий молот-високотехнологічне важку зброю ближнього бою, використовуване кроганов-воєводами і фактично є основним їх зброєю. Являє собою функціональний аналог однойменного з'явився ще в давнину древкового зброї, виконаний з високоміцних матеріалів і забезпечений додатковими бойовими системами-завдяки яким, в поєднанні з великою масою зброї і природною силою крогана, здатний завдавати сокрушающий шкоди і пробивати потужний захист. Крім того, в молот вбудовані системи, що дозволяють накопичувати заряд електричної або біотичної енергії для її подальшого вивільнення при ударі, роблячи наноситься зброєю шкоди воістину колосальним.

З геймплейні точки зору застосування бойового молота в звичайному режимі реалізовано у вигляді перманентних здібностей крогана-воєводи (сильного удару ближнього бою і послідовності ударів), а нанесення ударів з вивільненням заряду електричної або біотичної енергії - у вигляді активних навичок (технічного та біотичного відповідно).

Mass Effect 3 Редагувати

Бойовий молот вперше з'являється в Mass Effect 3 після встановлення безкоштовного мультіплєєрного доповнення DLC: Розплата. Його використовують крогани-воєводи - племінні вожді і навчені великим життєвим досвідом висококласні бійці (классификационно є спеціалізованою версією бійців -вартою), які доступні для управління гравцем в колективній грі. Постійно носячи із собою в битві бойові молоти, вони швидко і жорстоко розправляються з їх допомогою з тими, хто наважився підійти до них впритул. У зв'язку зі специфікою балансу здібностей цих персонажів і, як наслідок, специфікою тактики їх застосування, бойові молоти фактично є основним їх зброєю.