FANDOM

PL

Бруд-кроган, боєць "Кривавої зграї", помічник командира Арчука.

Характер Редагувати

Бруд був правою рукою Арчука, прибулого на Фел Прайм в 2183 для захоплення колонії. Він сильний і лютий кроган, чітко наступний наказам. А ще він чудово управляється зі снайперською гвинтівкою.

Боротьба за колонію Редагувати

Слідуючи наказом, він кидає ранець з вибухівкою на бар'єр колонії. Вибухнувши, бомба проробляє пролом у захисті колонії. Далі, Бруд із загоном Ворку сідає на транспортні засоби і прямує до колонії. На ходу він влучно стріляє з гвинтівки по колоністам, частина з яких падає, побиті пострілами. Але прилітають човники Альянса й починають повітряну атаку, в результаті якої його транспортний засіб виявляється знищено. Піднявшись з уламків, він люто кричить: "Ні!"

Кривавої зграї вдається збити човники Альянсу, проте екіпаж одного з них виживає і дає найманцям відсіч. У перестрілці Бруда вдається обчислити позицію і поранити Мілка в шию, тим самим виводячи його з ладу. В ході бою, йому також вдається ранити Ніки і майже вбити Асекса, вмяв його в землю. На щастя для морпеха, Вега встигає вчасно, щоб вистрілити в крогана, який після пострілу все ще залишається живий. Кроган кричить, щоб з ним покінчили, Асекс погоджується, але підпорядковується наказом Джеймса. Тепер Бруд військовополонений Альянсу.

Нашестя Колекціонерів Редагувати

Так як буксира для транспортування крогана наЦитадель не знайшлося(за його власними словами), Бруда залишили в підземній лабораторії для дослідів. Там його знаходить загін "Дельта" і рятує. За цей Бруд показує їм свій корабель, захований в купі уламків. На цьому кораблі вони намагаються втекти від преторіанців, який хоч і пошкоджує корабель, але гине в результаті злагоджених дій команди. Полагодивши корабель, кроган надає в розпорядження загону цілий ряд зброї, а також пропонує план по проникненню на корабель Колекціонерів, з метою диверсії двигунів.

СмертьРедагувати

Проникнувши всередину корабля, Бруд збиває пару Колекціонерів, коментуючи це: "Фу, ненавиджу комах на лобовому склі." Поки загін, перебуваючи зовні корабля крогана, відстрілюється від колекціонерів, Месснер стріляє Бруда в голову. Дотягнувши до платформи ліфта, кроган піднімається на верхній рівень, де його зустрічає Вега. Перед смертю, Бруд віддає йому свою енергоячейку, кажучи наостанок, що Вега, звільнивши його з клітки, дав йому померти з честю, як і повинно кроганов. Вега ж відповідає:"Іди з Богом, брат".

Галерея Редагувати

Персонажі Paragon Lost