FANDOM

ME3

Білал Особа-військовослужбовець Альянсу Систем, загиблий під час нападу "Цербера" на планету Беннінг.

Mass Effect 3 Редагувати

Під час нападу "Цербера" на людську планету Беннінг, Білал Особа, син Домініка Особи, і його загін відбивали напад переважаючих сил противника. Коли надійшов наказ відходити, Білал вирішив залишитися і прикрити відступ свого загону.

Прибувши на планету на прохання батька Білала, командор Шепард виявляє його збройним штурмовою гвинтівкою M-8 «Месник» і відстрілювати в трущобах від солдат "Цербера". До нещастя, він гине від численних пострілів супротивника. Після його смерті Шепард виявляє його жетон, що впав на землю. Пізніше він приносить його на Цитадель Домініку Особі, який пишається вчинком свого сина.

Після, в клубі Чистилище, можна буде побачити солдат із загону Білала, які п'ють за нього. Вони кажуть, що Білал кинувся на супротивника без страху і що вони живі лише завдяки йому.

Цікаві факти Редагувати

  • Жетон, що випадає з тіла Білала, є жетоном члена "Нормандії SR-1", хоча він ніколи не був її членом екіпажу.
  • Модель Білала Особи має ще як мінімум один убитий персонаж серед цивільних на цій планеті.
Персонажі Mass Effect 3