FANDOM

ME2
ME2 PRC NRX 1
ME3

ВІ Гліф-це голографічний дрон, помічникСірого Посередника і Ліари Т'Соні. Вперше з'являється в DLC: Лігво Тіньового Ділка.

Mass Effect 2Редагувати

Дрон є особистим помічником Сірого Посередника. Являє собою оболонку для спеціального ВІ, що обробляє дані відповідно до вимог власника. На кораблі всюди супроводжує командор Шепарда.

Він запрограмований вважати кожного всередині кабінету Посередником і повідомляти йому останні новини зі всієї галактики. Наприклад, він розповідає про продаж акцій Посередника за день до очікуваного обвалу на ринку, отриманні імені релігійного лідера ханаров, дивних покупках, скоєних коханкою туріанского радника і про її можливий переїзд в більший особняк, а також отриманні відео-обладнання, використаного для запису дуелі між генералом Партінаксом і Кііліксом Танусом на Таетрусе.

Mass Effect 3Редагувати

Через деякий час після поразки Сірого Посередника його вистежує "Цербер". Ліара розуміє, що її база не пристосована для космічних подорожей, тому забирає максимум обладнання і втікає з корабля разом з Фероном і дроном на шатлі. Потім вона, захопивши контроль над базою за допомогою дистанційного управління, таранить крейсер "Цербера" і таким чином знищує обидва кораблі. Через деякий час Ліара дає дрону прізвисько-Гліф. Після перебудови "Нормандії" вона переносить своє обладнання в стару каюту Міранди Лоусон на третій палубі. Гліф переїжджає разом з нею, оскільки його здатності координації роботи масштабних інформаційних мереж все ще затребувані, і продовжує асистувати Ліара протягом вторгнення Женців.

Пізніше Ліара вбудовує гліфів у тимчасові капсули, які залишає на безлічі планет на той випадок, якщо Женці переможуть. У них Гліф постане в якості гіда, надаючи цивілізаціям майбутнього циклу доступ до інформації про жнець і Горне.

Якщо командор Шепард відмовляється активувати Горн, Женці виграють війну і продовжують циклічне знищення. Демонструється одна з тимчасових капсул на невідомій планеті, а Гліф прокручує запис Ліари з поясненнями щодо вмісту капсули.

DLC: Цитадель Редагувати

На останньому етапі DLC: Цитадель Гліф буде активно допомагати Шепард влаштувати вечірку. Він "застосує святкове вбрання", надівши краватку-метелика, і буде вести організаторську роль, пропонуючи Шепард вибір між тихою вечіркою або енергійною. А також буде вирішувати всі інші проблеми, пов'язані з вечіркою.

ПриміткиРедагувати

Коли Шепард зайде в перший раз до Ліара, то його (її) зустріне Гліф. Якщо було пройдено DLC "Лігво Тіньового Ділка", то Шепард скаже: "Почекай. Ти ж дрон Сірого Посередника."; якщо ні, то запитає: "Ти хто?". У наступних репліках Ліара скаже, що їй пощастило, що Сузі пустила гліфів на борт, бо він спробував відкалібрувати її апаратуру. Гліф встряне в розмову і повідомить, що це було зроблено "у ваших інтересах, міс Т`Соні".

Після невдалих пошуків клона, Явік "открітікует" гліфів. А Талі додасть, що "Чіктіка був краще"

<!-Навігаційні шаблони->

Персонажі Mass Effect 2
Персонажі Mass Effect 3