FANDOM

ME3

ВІ гетів-віртуальний інтелект, що вміщає 1183 програми і виготовлений гетами для того, щоб вивчити діяльність Женців. Відтворює одну з раніше знищених платформ-Легіона. З'являється в тому випадку, якщо Легіон був проданий "Церберу», не був активований, або загинув під час самогубною місії.

Після того як Женці отримали контроль над гетами, вони використовували ВІ гетів в якості командної платформи. При цьому захопити сам ВІ їм не вдалося. ВІ гетів був поміщений на дредноут і підключений до його ядра. Там його і виявив(а) капітан командор Шепард. Після короткого діалогу, капітан звільняє ВІ, а той у свою чергу відключає двигуни і щити дредноута. Після цього адмірал Хан'Геррель відкриває по кораблю вогонь, а Шепард з товаришами і ВІ гетів евакуюються на винищувачі.

На Нормандії ВІ гетів розповідає Шепард(у) і адміралам мігрують флоту про те, що ґети мають базу на Раннохе, але її координати невідомі. Також він повідомляє про намір гетів атакувати кваріанскіе кораблі-ферми.

Раннох: винищувачі гетів Редагувати

ВІ розповість про намір гетів атакувати кваріанскіе кораблі-ферми. Щоб цього уникнути, потрібно перепрограмувати сервер управління винищувачами. ВІ відправляється на це завдання з капітаном і підключає його(її) до сервера.

Пріоритет: Раннох Редагувати

У цій місії ВІ відправляється з капітаном і його(її) бійцями на Раннох, щоб знайти і знищити базу гетів. ВІ каже, що він деактивує захисні системи і знайде транспорт для евакуації. Після ракетного удару Нормандії він відвозить загін капітана, але Шепард збирається знищити Женця, переслідує їх. Йому(їй) це вдається і ґети звільняються з-під контролю Женців. Тоді ВІ пропонує зробити гетів здатними до самостійного мислення, без допомоги інших платформ.

Якщо Шепард погодиться на пропозицію ВІ, той пожертвує собою заради гетів.

А якщо капітан відмовиться, то ВІ гетів нападе на нього і буде знищений.

Примітки Редагувати

  • Присутність ВІ гетів замість Легіону - один з факторів, що впливають на неможливість примирення кваріанцев і гетів.

Цікаві факти Редагувати

  • Нестандартні частини платформи ВІ, шматок броні N7 і дірка в корпусі, виконані у вигляді голограми. Проте вони існують як матеріальні.
  • У деяких джерелах ВІ гетів помилково називають"Гет 6". Це пов'язано з різним прочитанням оригінальної назви:"Geth VI".
  • Якщо Легіон загинув під час самогубний місії, то Шепард зустріне ВІ Гетов словами"Легіон ?!".На відміну від зустрічі з Легіоном, він(а) вимовляє його ім'я здивовано і окликом.
  • Якщо Легіон загинув в Mass Effect 2 (або ж не був активований), але граючи в Mass Effect 3 ви вирішили його повернути шляхом редагування збережень (коли ВІ Гетов тільки з'явився на Нормандії), то під час місії по знищенню Женця при будь-якому зверненні Шепард(а) до"Легіону"(технічно він Легіон, але модель ВІ Гетов) ВІ Гетов буде відповідати -"Ми не легіон".

Галерея Редагувати

Персонажі Mass Effect 3