FANDOM

ME2

Шаблон:МультішаблонВейрлок галасують-кроган, лідер клану Вейрлокна Тучанке. Він хоче вилікувати генофагвсяку ціну, навіть якщо це означає експериментувати на людях і членів його клану.

У 2185командор Шепард в місії на лояльність Мордіна солусдопомагає врятувати його студента Мелоніа, який насправді хотів вилікувати генофаг. Якщо Шепард вирішує допомогти Мордіна, галасують відправляє посланця сказати Шепард(у), що він бажає, щоб клан Вейрлок піднявся вище всіх кланів і почав домінувати в галактиці. Тим не менш, Шепард вбиває солдатів Вейрлока і незабаром капітану доведеться битися з ним самим.

Головний розвідник в таборі клану Урднот говорить Шепард(у), що Вейрлок галасують вважається лідером з долею його послідовників, тому що він має двох дітей і одна з них дівчина. Наявність одного живого дитини малоймовірно через генофага. Наявність двох трактується деякими як знак.

МожливостіРедагувати

Атакуючі Редагувати

Захисні Редагувати

  • Галасують має сильні биотическиебар'єри і броню. А також високе здоров'я і регенерацію, як і всі крогани.

ТактикаРедагувати

  • Тактика Галда є аналогічною іншим кроганов. Він буде неухильно просуватися в команді, стріляючи зі свого дробовика, і заряджатися приблизно загону, а в іншому триматися позаду своїх солдатів, щоб послабити загін Шепарда. На високих рівнях складності він також буде використовувати деформацію на відкритому загоні, що робить його більш небезпечним на відстані.
  • Безліч вибухових каністр присутні на полі бою, і гравець може отримати велику користь з них, коли буде боротися з галасують.
  • Найкраще, щоб звести його здоров'я до мінімуму, перш ніж перейти до смертельного удару, використовувати деформаціюі займання проти його бар'єру і броні відповідно.
  • Він легко може бути зупинений на великій відстані, тому постарайтеся тримати його подалі і не бійтеся відступити, якщо він підійде близько. Його дробовик дуже потужний.
  • Як і проти всіх кроганов, деформують патрони і постріли в голову дуже ефективні. Зчеплення деформирующих патронів з високоточною зброєю, таких як снайперська гвинтівкаМ-97 Гадюка або M-98 Вдова дозволить вам швидко придушити і перемогти Галда з більше дальньої відстані.
Персонажі Mass Effect 2
Вороги з Mass Effect 2