FANDOM

ME
ME Вечность навсегда Логотип

Локація: Чумацький Шлях / Омега Дозору / Хок
Третя планета
Умова: завершені дві основних місії: Ферос, Новерія, або Терум (Mass Effect)

Опис Редагувати

Вермайр (англ. Virmire) - планета з буйною рослинністю, ідеальна для заселення формами життя, основу яких складає вуглець. Великі моря і сприятлива орбітальна позиція стали причиною утворення широкої екваторіальній смуги з тропічним кліматом. На жаль, несприятлива політична ситуація в довколишніх системах Терміну перешкоджає колонізації - високий ступінь ризику нападів піратів і работорговців не дозволяє вважати Вермайр сприятливим для заселення.

Запис у Кодексі Редагувати

Codex ME - VirmireВермайр-планета з буйною рослинністю, розташована на кордоні аттичного Траверса. Великі моря і сприятлива орбітальна позиція стали причиною утворення широкої екваторіальній смуги з тропічним кліматом. Колонізації перешкоджає лише несприятлива політична ситуація в регіоні.

Рада Цитаделі неодноразово робила спроби домовитися про колонізацію Вермайра зі злочинними угрупованнями та диктаторськими державами, розташованими в довколишніх системах Термінус. Всі вони зазнали невдачі через часту зміну влади опонентів. Рада Цитаделі прийшла до висновку, що колонізація Вермайра неможлива без зміни політичної обстановки.

Можновладці систем Термінус навряд чи самі зможуть зайняти Вермайр. Більшість з них не має в своєму розпорядженні достатньо ресурсів для підтримки поселення на дикій планеті, оскільки не вважають вигідним створювати що-небудь самим, воліючи красти у сусідів.

Завдання Редагувати

Персонажі Редагувати

Вороги Редагувати

Варті місця Редагувати

  • Шлюз x3
  • Табір
  • Лабораторії

Галерея Редагувати