FANDOM

ME

Капітан Шепард і Урднот Рекс зіткнулися на рішенні, яке може врятувати кроганов або приректи їх на вимирання.

ОтриманняРедагувати

Це завдання автоматично активується, коли Шепард говорить з капітаном Кірраге на Вермайре, який стверджує, що Сарен виявив ліки від генофага. Рекс приходить у лють через те, що Кірраге хоче знищити лабораторію і ліки. Кірраге турбується про стан Рекса і не хоче починати, поки кроган може становити небезпеку.

ПроходженняРедагувати

Шепард має кілька підходів у вирішенні проблеми:

  • Сигнал Ешлі вбити Рекса. Ешлі стріляє в Рекса за наказом Шепард(а), після чого той вмирає. Шепард заробляє очки Відступника. Ця опція доступна тільки, якщо Шепард попросив Ешлі, щоб вона була готова.
  • Убити Рекса особисто. Шепард вбиває Рекса, також заробляючи очкиВідступника. Потім капітан відповідає Кайдену на питання про те, чому це було необхідно, або з жалем (Герой), або зі зневагою (Відступник).
  • Захист Шепард(а). Якщо Шепард витрачає занадто багато часу на розмову з Рексом без будь-якого прогресу, то Ешлі підбігає до Рексу за своєю власною ініціативою, кажучи, що він збирався вбити капітана, після чого стріляє в крогана. Шепард може або віддячити за її допомогу (Відступник), або відчитати її за те, що вона діяла без замовлень, коли Рекс почав слухати (Герой). У будь-якому випадку Кайден сердиться на Ешлі за те, що вона зробила, але Ешлі стверджує, що це був вибір між Рексом або Шепард(ом).
  • Чарівність або Залякування. Шепард(у) вдається переконати Рекса, що знищення лабораторії знаходиться в інтересах кроганов - вони можуть бути вільні від генофага, але тільки вони стануть маріонетками Сарена. Шепард(у) потрібно 8 очок Чарівності або Залякування для цієї опції. В цому разі він отримаэ 24 очка Героя або 9 Очков Відступника.
  • Довіра до Шепард(у). Якщо капітан допоміг(-ла) Рексу повернути його сімейне броню, то його легко заспокоїти без необхідності використання Чарівності або Залякування. Дана опція легше, ніж намагатися отримати достатню кількість очок Героя або Відступника , але не надаэ додаткових очок.
  • Відсутність членів команди. У випадку, якщо у Шепард(а) є тільки чотири напарника (Кайден, Талі, Рекс і Ешлі), Рекс просто покластися на вибір капітана. Дану опцію можна досягти таким шляхом:
    • Шепард повинен/повинна попроситиБарлах Вона про допомогу, щоб довести провину Сарена на початку гри. Це призводить до отримання Рекса в команду.
    • Чи не шукати Гарруса, тобто він не повинен бути в команді Шепард(а).
    • Ліара не повинна бути в команді Шепард(а), тобто після завершення місій на Феросе і Новерії відразу відправитися на Вермайр, минаючи Терум (але за нею все одно треба буде прилетіти після Вермайра, перед Ілосом).

З дотримання вищевказаних умов Шепард(у) не потрібно буде шукати сімейну броню Рекса. Також не потрібно мати певну кількість очок Чарівності або Залякування, щоб переконати Рекса.

Mass Effect 2 НаслідкиРедагувати

  • Якщо Рекс вижив, то він стане лідером клану Урднот.
  • Якщо Рекс помер, то лідером клану Урднот стане Рів.

Mass Effect 3 НаслідкиРедагувати

  • Якщо Рекс вижив і став лідером Урднот, то він стає військовим активом з військовою міццю 30, що на 5 більше, ніж Рів. Він також дає Шепард(у) "кроганов найманців" як військовий актив, якщо капітан вилікує генофаг. Однак, якщо Шепард саботує лікування, то Рекс дізнається про це і нападає на Шепард(а), змушуючи капітана убити його. Це забирає "Клан Урднот" як військовий актив.
  • Якщо Рекс загинув і лідером став Урднот Рів, то він стає військовим активом дає 25 очок військової потужності. Він не дає Шепард(у) "кроганов найманців" як військовий актив. Однак, якщо саботувати лікування генофага, то, на відміну від Рекса, Рів ніколи про це не дізнається.
Завдання в Mass Effect 1