FANDOM

Помилки статті
Слова нічого не значать, поки не перетвориш їх у вчинки.
Стаття містить помилки, помилки перекладу та/або друкарські помилки. Необхідно перевірити її на відповідність граматичним і орфографічним нормам української мови та/або перекладу проєкту.
MEI

Випромінювач частинок М-333-важку зброю з гри Mass Effect: Infiltrator.

ОписРедагувати

Випромінювач частинок-експериментальна зброя, вироблене "Цербером" за технологією Колекціонерів в таємних лабораторіях. Точний і смертоносний випромінювач особливо ефективний проти щитів і бар'єрів, але не дуже добре працює проти броні.

ПокращенняРедагувати

  • (Рівень 1) Базові функції.
    • Вартість: 3000 кредитів.
  • (Рівень 2) Ионизирующие конуси збільшують точність стрільби M-333 за рахунок обертання фокусирующих клинків, що стискають ударну спіраль, не знижуючи при цьому зупиняє сили.
    • Вартість: 500 кредитів.
  • (Рівень 3) Сільпатівние відбивачі покращують охолодження M-333, дозволяючи довше вести безперервну стрільбу.
    • Вартість: 1000 кредитів.
  • (Рівень 4) Розподільники нульового елемента збільшують наноситься променем шкоди за рахунок перетину випромінюючих трас, захоплення і переизлучения наночастинок, що генеруються в процесі стрільби.
    • Вартість: 2500 кредитів.
  • (Рівень 5) ML-78 дозволяє пробивати броню і щити завдяки уранового ядра, виробленому "Армакс Арсенал" в лабораторіях при повній відсутності гравітації (в них недавно були впроваджені агенти "Цербера").
    • Вартість: 5000 кредитів.