FANDOM

MEI

Туріанец, якого впіймав Рендалл Езно на Крижаний планеті, тепер в'язень "Цербера" на космічній станції Барн. Його прикували до операційного столу для проведення експериментів.

Під час втечі колишнього оперативника "Цербер" Рендалла Езно, звучить сигнал тривоги по всій станції. Волус, союзник Рендалла зламує систему безпеки станції і випускає з камер усіх піддослідних. Прокинувшись, туріанец вихоплює зброю в охоронця і готується вчинити втечу.

Контрольна точка: 1Редагувати

туріанца належить з боєм прорватися повз охорону "Цербера" та інших втекли піддослідних. Бій розгорнеться у вузьких коридорах, краща тактика-переміщення між укриттів і не встрявання в бій одночасно з ув'язненими і охоронцями. Покинувши камеру, туріанец помітить перестрілку між ув'язненими азарі і охоронними роботами "Оркус". У бій вступити можна відразу або почекавши якийсь час, поки одну з стороні не знищать. Після йдемо в наступний коридор, який прикривають знаряддя "ГРАД" і роботи "Оркус".

Входимо в довгий коридор з безліччю укриттів, де чекає бій з роботами "Оркус", інженером і піхотинцями. Перестрілку ведемо через укриттів з середньої дистанції-інакше, є ймовірність, що ворог зможе зайти з тилу.

Контрольна точка: 2Редагувати

Входимо на платформу позаду двох патрулюють солдатів. Знищити їх не складе труднощів, тепер заходимо в коридор ведучий повз лабораторій. Тут чекає засідка влаштована "Цербером". Підбігаємо до ящика і використовуємо його як укриття, туріанца будуть атакувати піхотинці і снайпер, що засів в дальній частині коридору. Слід бути на чеку так, як в вузьке приміщення увірвуться полонені кроґани. Відразу в бій вплутуватися не варто, краще почекати, поки вони будуть вести перестрілку між собою. Зачекавши момент добиваємо залишилися.

Контрольна точка: 3Редагувати

Пройшовши далі по коридору входимо в лабораторії, де втекли піддослідні азарі і кроґани перебили всіх учених і охорону "Цербера". Азарі труднощів не складуть, розстрілюємо їх після чого в приміщення увійдуть кроґани. Їх краще тримати на середній дистанції і не давати підходити впритул.

Контрольна точка: 4Редагувати

Входимо в коридор і стикаємося з трьома полоненими азарі. Вони будуть ховатися за ящиками, але є можливість підірвати вибухонебезпечні контейнери і нанести ушкодження ворогам знаходяться в укриттях. Коли азарі будуть усунені в приміщення увійдуть роботи "Оркус" і кроґан, займаємо укритті і поки вони зайняті один одним, по одному їх знищуємо.

Тепер заходимо в наступний коридор, де сховалися центуріон і піхотинці. Займаємо укриття, варто побоюватися снайпера засів у дальній частині коридору. Просуватися доведеться обережно так, як на шляху будуть вибухонебезпечні контейнери і піхотинці "Цербера", які можуть зайти з тилу. Через деякий час з'явиться полонені кроґани, які будуть атакувати всіх хто знаходиться в приміщенні. Можна почекати, поки вони зайняті відстрілом солдат "Цербера" або вплутатися в бій. Коли все закінчилося йдемо в наступну зону.

Контрольна точка: 5Редагувати

Великий зал обладнаний під бойову зону, де солдати "Цербер" ведуть перестрілку з рештою ув'язненими. Навколо один хаос, займаємо укриття і вичікуємо або відстрілюємо ворогів по одному, але в цьому випадку привернемо увагу кроґана і снайпера. від снайпера варто позбутися якнайшвидше, а кроґана тримати на відстані, щоб не дати йому можливості завдати удар.

Контрольна точка: 6Редагувати

Активируются протоколи безпеки і на платформі з'явиться робот "ОГР". Його будуть підтримувати роботи "Оркус" так, що доведеться діяти швидко, беручи до уваги ще те, що"Оркус" будуть з'являтися через рівні інтервали часу. Знищити "органи" буде важко, варто застосовуючи маскування і переміщаючись між укриттями, щоб раптово нападати на нього.

Коли "ОГР" буде повалений, потрібно буде бігти далі і тепер, коли досягли порожнього і темного приміщення, з'явиться Директор і активує турель. Перебуваючи в безвихідному становищі туріанец гине.

ВорогиРедагувати

Шаблон:Нав-Завдання MEI