FANDOM

ME2
ME2 PRC CP 6
270px
огнеметчики Проекту
Enemy Container-SH
Тип Органік
Раса Люди
Фракція "Проект"
Зброя M-451 «Смерч»
Здоров'я Помірне
Щити Помірні
Складність Середня
огнеметчики Проекту-боєць ближнього бою, член охоронної служби "Проекту" доктора Кенсон на астероїді "Голгофа".

Озброєння та екіпіровкаРедагувати

Вогнемет M-451 «Смерч»-основна зброя цього типу бійців. Кінетичні щити дають їм можливість наблизитися до ворога, а в ближньому бою у огнеметчиков безперечна перевага. Броня не надто міцна, мабуть, поставки зброї у бійців "Проекту" залишають бажати кращого.

Mass Effect 2Редагувати

Капітан Шепард зустрічає цих бійців на базі доктора Кенсон, в системі Бахак. Будучи одурманені об'єктом "Ро", артефактом Женців, охоронці "Проекту" перешкоджають Шепард знищити ретранслятор Альфа. Це їм не вдається і, в підсумку, всі вижили після зустрічі з Шепард(ом) (або її уникли) гинуть під вибухнула системі.

ТактикаРедагувати

Вогнеметників небезпечний тільки на ближній дистанції. Полум'я не тільки завдає великої шкоди, але й сильно дезорієнтує. Крім того, що підійшов впритул вогнеметників концентрує на собі увагу, не даючи розправитися з його колегами-охоронцями.

  • Використовуйте перевантаження або стріляйте в баки з пальним, щоб швидко і ефектно позбутися цього ворога.
Вороги з Mass Effect 2