FANDOM

Помилки статті
Слова нічого не значать, поки не перетвориш їх у вчинки.
Стаття містить помилки, помилки перекладу та/або друкарські помилки. Необхідно перевірити її на відповідність граматичним і орфографічним нормам української мови та/або перекладу проєкту.
ME3
ME3 MP
ME3 PRC GOBIG

Волус-захисник-один з персонажів у колективній грі Mass Effect 3. Стає можливим отримати після установки DLC "Удар".

ОписРедагувати

Високий тиск на рідній планеті Волусія, Іруні, уможливлює функціонування заснованих на аміаку організмів. Щоб вижити на інших планетах, Волусія повинні носити підтримуючі необхідний тиск костюми з респіраторами, а в бою надягати особливу герметичну броню.

Уміння Редагувати

Активні Редагувати

Пасивні Редагувати

Здібності Редагувати

  • Fist MeleeЗахисна стійка
  • Невидимість
  • Dodge ArrowБойовий перекат

Отримати Редагувати

Цей персонаж відноситься до"Дуже рідкісним". Може з високим шансом випасти тільки при покупці в магазині"Елітного набору спектру".

Нотатки гравців Редагувати

  • Прекрасно може бути атакуючим класом, а не класом підтримки. Сфери дають нам найшвидший Чардж, а посилення щита дає нам додаткову виживаність.
  • Хоч і описали його вкрай несхвально, але на рівні срібло-золото здатний контролювати і атакувати натовп ворогів не гірше інших штурмовиків. Єдине що потрібно-прямі руки, і великий досвід. Зі зброї слід брати M-358 «Кіготь», або ж пістолет «Кат». Уміння качати на радіус і оголення (у сфер).
  • Постановка Сфери дає невразливість на 1 секунду.
  • Тактична Маскування Волусія не дає ніяких бонусів шкоди.
Mass Effect 3: Колективна гра