FANDOM

ME3

Клани кроганов погодилися виставити своїх бійців проти Женців. Кроганскіе штурмовики агресивні, самовіддані і не знають втоми.

Урднот РівРедагувати

Військові ресурси: 25

Рів, предводитель клану Урднот, скористався лікуванням генофага, щоб захопити контроль над арміями Тучанкі. Уклавши союз з капітаном Шепард(ом), Рів протистоїть жнець, але його плани включають в себе набагато більше, ніж участь у поточній війні. Прийдешні сторіччя свого життя після перемоги над женці Урднот Рів має намір присвятити розширенню імперії кроганов.
Умова: Рекс убитий на Вермайре в Mass Effect

Урднот РексРедагувати

Військові ресурси: 30

Урднот Рекс боровся разом з капітаном Шепард(ом) ще під час першого вторгнення Женців в 2183-му році. Потім він повернувся на Тучанку і за кілька років став ватажком клану, виступаючи за прогресивні методи, які зроблять кроганов сильніше. Консерватори були незадоволені, але поява новин про лікуванні генофага об'єднало всіх кроганов під керівництвом Рекса. Його вважають не тільки великим воїном, а й рятівником. За Урднотом Рексом крогани підуть навіть у пащу Женців.
Умова: Рекс вижив на Вермайре в Mass Effect

Оновлення
Військові ресурси: -30
Дізнавшись, що лікування генофага було саботувати, Урднот Рекс гнівно наказав кроганов відмовити в підтримці військовим силам Шепард(а). Клани Тучанкі прийняли рішення окопатися на рідній планеті і вести тільки оборонні бої, спостерігаючи, як горить галактика.
Умова: Рекс вижив на Вермайре в Mass Effect і знаходиться на чолі кланів, поширення ліки від генофага саботувати в Mass Effect 3

ГрюнтРедагувати

Військові ресурси: 25

"Ідеальний кроган" виявився викинутий в життя без минулого, без імені і без мети. Знищивши разом з капітаном Шепард(ом) Колекціонерів, Ґрюнт повернувся на Тучанку, щоб навчитися бути кроганов. Після безлічі суперечок клани погодилися прийняти Грюнта. Молодий кроган показав себе хитрим, сильним і обережним; він знає, що його досвід буде корисний у битві зі жнець.
Умова: Грюнт вижив в самогубною місії в Mass Effect 2, була виконана місія на лояльність Грюнта в Mass Effect 2, завершена місія Аттичний траверс: Рахни в Mass Effect 3

Загін "Арал"Редагувати

Військові ресурси: 25

Стародавні легенди Тучанкі свідчать, що пустеля Арал носить ім'я загиблого там першого воїна кроганов, Аралаха. Загін, також названий на честь полеглого героя, складений з воїнів усіх кланів Тучанкі, обраних за силу, лють і досвід. Клани раді тому, що можуть послати своїх кращих солдатів представляти Тучанку.
Умова: місія Аттичний траверс: Рахни завершена

Оновлення
Військові ресурси: 25
Загін "Арал" очолює Ґрюнт, генетично сконструйований "ідеальний солдат", що боровся проти Колекціонерів разом з капітаном Шепард(ом). Незважаючи на молодість, цей кроган пройшов через такі битви, що навіть старші члени загону беззаперечно виконують його накази.
Умова: Грюнт вижив в самогубною місії в Mass Effect 2

Оновлення
Військові ресурси: 25
Грюнт став представником клану Урднот на додаток до верховенства над загоном "Арал". Це призначення Грюнт вважає перший великою перемогою, якої він досяг самостійно,-повага його народу завоювати непросто.
Умова: Грюнт вижив в самогубною місії в Mass Effect 2, була виконана місія на лояльність Грюнта в Mass Effect 2

Оновлення
Військові ресурси: -25
Хвиля за хвилею Рахни кидалися на загін "Арал" на Утукку. Смерть у битві з сильним противником вважається почесною серед кроганов. Весь загін "Арал" був знищений.
Умова: королева Рахни врятована в місії Аттичний траверс: Рахни

Перший кроганскій дивізіонРедагувати

Військові ресурси: 50

Перший підрозділ кроганов було спішно створено з піхоти і бойової техніки; командування його розділено між кланами - офіцерами є представники кожного. Незважаючи на багаторічну ворожнечу, їм вдалося об'єднатися завдяки спільній справі: війні зі жнець. Крогани різних кланів навіть обмінюються спорядженням і діляться один з одним рінколом.
Умова: завдання N7: напад "Цербера" завершено

Клани крогановРедагувати

Військові ресурси: 300

Багатовікова міжусобиця серед кроганов була зупинена новинами про лікування генофага. У кланів Тучанкі знову з'явилося майбутнє, і вони об'єдналися, явивши силу, якої ніхто не бачив з часів Рахнійскіх воєн. Виявилося, що десятиліттями клани накопичували зброю масового знищення. на щастя, тепер воно може бути використане проти Женців. Сила, розміри і здатність до регенерації роблять кроганов ідеальними штурмовиками.

Оновлення
Військові ресурси: 5
Інтерв'ю, дане капітаном Шепард(ом) Діані Аллерс щодо приєднання кроганов до війни проти Женців, показало нових союзників у вигідному світлі. Це, в свою чергу, призвело ще більше кланів під прапори Альянсу.
Умова: обрана репліка Героя в інтерв'ю Діані Аллерс після місії Пріоритет: Тучанка

Оновлення
Військові ресурси: 40
Виявлений капітаном Шепард(ом) скам'янілий череп каклізавра дозволив клонувати цих лютих, несприйнятливих до отрут тварин, яких крогани колись використовували для верхової їзди.
Умова: завдання Цитадель: останки каклізавра завершено

Оновлення
Військові ресурси: -50
Через смерть Єви, шамана клану Урднот, унікальне ДНК якої надавало можливість вилікувати генофаг, багато клани почали сутички , в спробі з'ясувати, хто був відповідальний за її смерть. Ці конфлікти, що стали приводом для поновлення старих чвар, значно послабили сили кроганов.
Умова: дані Мелоні були знищені в Mass Effect 2 або не було виконано завдання Тучанка: бомба

Оновлення
Військові ресурси: -250
Вибух від захованої в Кельфійской долині бомби вбив все живе в радіусі п'ятисот кілометрів. Всі клани кроганов, що знаходилися поблизу - чоловіки, жінки і нечисленні діти кроганов - були знищені ударною хвилею.
Умова: завдання Тучанка: бомба не було виконано

Клан УрднотРедагувати

Військові ресурси: 300

Клан Урднот став неофіційним представником кроганов для інших жителів галактики. За останні десять років воїни Урднот або прийняли до своїх лав, або знищили клани Накмор, Юрдон Квош і навіть славився своєю агресивністю клан Райк. Виявлення ж здатної до дітородіння жінки Урднот ще сильніше згуртувало кроганов під прапором цього клану.
Умова: місія Пріоритет: Тучанка завершена

Оновлення
Військові ресурси: -300
Дізнавшись, що лікування генофага було саботувати, Урднот Рекс гнівно наказав кроганов відмовити в підтримці військовим силам Шепард(а). Клани Тучанкі прийняли рішення окопатися на рідній планеті і вести тільки оборонні бої, спостерігаючи, як гине галактика.
Умова: Рекс знаходиться на чолі клану Урднот, вилікування генофага саботувати

Кроган-найманціРедагувати

Військові ресурси: 75

Багато крогани шукали удачі в беззаконні систем Термінус. Сила і жорстокість допомагала їм отримати роботу охоронців або стати найманцями. Коли з'явилися новини про ліки від генофага, з цими волоцюгами зв'язалися їх клани, закликавши приєднатися до походу капітана Шепард(а) проти Женців. Після століть безцільного бунту і відсутності надії крогани повертаються, щоб захистити галактику.
Умова: Рекс знаходиться на чолі клану Урднот, вибрано вилікування генофага