FANDOM

ME2
ME3

Хан'Геррель-один з членів Колегії адміралів Флотилії, адмірал Важкого флоту. Він затятий прихильник нової війни з гетами, щоб повернути рідну планету кваріанцев.

БіографіяРедагувати

Як іРаель'Зора, Хан'Геррель служив в юності на "Якше", бойовому кораблі, коли вони зіткнулися з батаріанцамі. Героїчно проявивши себе в ході битви, вони заробили від начальства медалі та потиличники, і були відправлені до Паломництво раніше, ніж того вимагав час. Цікаво, що інші адмірали недолюблюють Хана за його дії, які дуже часто призводять до небезпеки союзників. Приклад-повідомлення адміралаХакета, що Хан довгий час доставляв неприємності у туріанской кордону.

Mass Effect 3Редагувати

При зустрічі на борту Нормандії SR-2 Геррель відкрито заявляє, що у кваріанцев найчисленніший флот в галактиці, але вони просто кружляють по космосу і нічого не роблять. Талі заперечує, що проти Жнецьів їм потрібні кораблі, але Хан'Геррель вважає, що спочатку потрібно знайти планету, придатну для життя, щоб було де прихистити цивільне населення. Під час подійMass Effect 3 Хан'Геррель є самим затятим шанувальником війни з гетами і робить все заради перемоги. Він навіть обстрілює дредноут гетів (після його відключення), на якому все ще перебуває командор Шепард і команда, хоча повинен був атакувати тільки після евакуації капітана, або вивести армаду кваріанцев заВуаль Персея (залежить від прийнятих капітаном рішень). Також він вимагає у патрульних флоту прикривати пошкоджені кораблі Важкого флоту (дрібне завдання), хоча це може призвести до великих втрат. Наприкінці місії Пріоритет: Раннох, при достатній репутації і правильних рішеннях, Шепард може переконати адмірала, що війна з гетами безглузда і надто довго тривала; що занадто багато кваріанцев загинуло саме через те, що колись кваріанци вирішили, що зможуть легко розчавити гетів, і зараз це може повторитися. Тоді Хан припинить вогонь і об'єднається з гетами.

Цікаві фактиРедагувати

  • Після інциденту з дредноутом гетів при достатніх кількостях очок Відступника можна вдарити його кулаком в живіт і прогнати з корабля.

Галерея Редагувати

Персонажі Mass Effect 2
Персонажі Mass Effect 3