FANDOM

ME3
ME3 MTX GUN02
ME3 MP
ME3 PRC RESURGENCE
гарпун знаряддя "Кі-Шок"
Тип  Снайперська гвинтівка
Виробник  Батаріанци
Тип ведення вогню  Одиночний
Отримати  DLC: Відродження, DLC: Наземне опір
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
1 15-30
гарпун знаряддя "Кі-Шок"-Снайперська гвинтівка з Mass Effect 3.

Опис Редагувати

Капітан Альянсу після п'ятого візиту в системи Термінус сказала, що "Кі-Шок" в руках нападників-найкращий спосіб зрозуміти, що це не батаріанські работорговці, тому що "жоден негідник не візьметься за "Кі-Шок", якщо планує залишити тебе в живих". Ця потужна снайперська гвинтівка випускає схожі на гарпун снаряди, що викликають сильну кровотечу. Вбудовані в них дезінтегратори також знищують механізми синтетиків. Основним недоліком "Кі-Шок" є те, що його потрібно перезаряджати після кожного пострілу, але якщо стрілець досить влучний, то йому цього буде достатньо.

ВикористанняРедагувати

Гарпунну гвинтівку «Кі-Шок» можуть використовувати: Ешлі Вільямс, Ґаррус Вакаріан Вакаріан, Заїд Массані.

== Отримання ==Колективна гра:Зброя входить до складу DLC: Відродження. Дана снайперська гвинтівка відноситься до рідкісних предметів і можна отримати купуючи в магазині "Набір Спектра" (60 000 кредитів) або "Елітний набір Спектра" (якщо в даний момент такий доступний, 99000 кредитів), а так само Набір "Арсенал". Одиночна гра: DLC Наземне опір.

Сумісні модифікації Редагувати

ME3 Upgrade Sniper Rifle Concentration Module ME3 Upgrade Sniper Rifle Spare Thermal Clip ME3 Upgrade Sniper Rifle Extended Barrel ME3 Upgrade Assault Rifle Penetration Module ME3 Upgrade Sniper Rifle Enhanced Scope ME3 SMG Ultralight Materials ME3 Sniper Rifle Thermal Scope ME3 Sniper Rifle High-Velocity Barrel

Нотатки гравцівРедагувати

  • Плюси - ігнорує щити і бар'єри, немає штрафу до втрат броні, при влучанні в голову, вбиває фантомів або ж месників з першого разу на будь-якому рівні важкості.
  • Деякі характеристики гвинтівки схожі з гвинтівкою М-98 Вдова, зокрема кількість нанесенної шкоди і необхідність перезарядки після кожного пострілу. Миттєво завдає 60% пошкоджень і решту 40% у вигляді кровотечі протягом 5 секунд.
  • Основним мінусом даної гвинтівки є малий магазин з усього одним зарядом.
  • Механіка стрільби, схожа з "Граалем", але відрізняється. Пошкодження зарядженого пострілу прямо пропорційне часу зарядки. Час зарядки складає 1.5 секунди. Заряджений постріл наносить на 75% більше шкоди, ніж незаряджений.
  • Снаряди не пробиває стіни і укриття - ставити бронебійні модулі марно, але тим не менше має властивість пробивати щити Вартових.
  • Додаткові ефекти патронів (бронебійні, дезинтегруючі, запалювальні) не застосовуються до ефекту кровотечі Кі-Шоку, тільки до альфа-пошкодження (пошкодження при контакті снаряду з ціллю).
  • При вбивстві підкидає вгору/жбурляє мети в напрямку пострілу.
  • Завдає потрійні пошкодження при пострілі в голову.
  • Немає штрафу до пошкоджень при неприцільній стрільбі.
  • На дальніх дистанціях треба або заряджати зброю, або стріляти під кутом (тому що снаряд на дальній дистанції падає в прямому сенсі (баллістика)).
Зброя з гри Mass Effect 3