Mass Effect Вікі
Advertisement
ME2.png
270px
Гататог-воїн
Enemy Container-AH.png
Тип Органік
Раса кроґан
Фракція Клан Гататог
Зброя M-27 «Ятаган»
Вміння Carnage.png Розправа
Incendiary Ammo ME2 Icon.png Запальні патрони
Class Power ME2 Icon.png Регенерація
Class Power ME2 Icon.png Кроганскій розбіг
Здоров'я Висока
Броня Середня

Гататог-воїн-член клану Гататог, що зустрічається Шепард(у) під час місії на лояльність Ґрюнта.

Mass Effect 2[]

Виконавши сам обряд посвячення, командор Шепард і Грюнт стикаються з Гататогом Увенком, що прагнуть до того, щоб Грюнт приєднався до його клану, замість клану Урднот. Грюнт відмовляється і тоді починається перестрілка, в ході якої гинуть Увенк і його бійці.

Здібності[]

Атакуючі[]

Гататог-воїни озброєні дробовиками M-27 «Ятаган», дуже ефективними на близькій дистанції. Крім того вони використовують здатність запальні патрони, що робить їх постріли ще більш ефективними.

Захисні[]

Цей противник має сильну броню, крім того він здатний відновлювати своє здоров'я.

Тактика[]

Гататог-воїни будуть прагнути зблизитися зі своїм противником і завдавати великої шкоди поблизу. Вони навіть не намагатимуться займати укриття.

  • Проти цього противника будуть ефективні дробовики на ближній дистанції. Головне, щоб ваші постріли випереджали постріли кроґанов.
  • Проти їх регенерації буде ефективна деформація, а також запальні патрони. Також запальні патрони допоможуть більш швидко розібратися з бронею.
  • На близькій дистанції проти них дуже ефективний M-451 «Смерч».

Цікаві факти[]

Вороги з Mass Effect 2