FANDOM

ME3

Далатресса Лінрон-лідерСаларіанского Союзу в 2186. З багатою родоводу, вона зберегла лідерство з невеликим відривом на виборах за визначенням керівництва сім'ї Лінрон.

Mass Effect 3 Редагувати

Під час війни зі жнець, на дипломатичній зустрічі з представникамикроганов (Урднот Рекс/Урднот Рів), турианца (Прімарх Адріен Віктус) і людей (капітан командор Шепард), далатресса показує свою ворожість по відношенню до кроганов і лідеру клану Урднот. Рекс/Рів вимагає ліки від генофага в обмін на допомогу турианца. Лінрон люто протестує, стверджуючи, що крогани почнуть війну проти галактики знову, якщо їм вдасться перемогти Женців. Прімархвважає, що на створення ліки підуть роки, але вождь кроганов відкриває правду. За інформацією його джерела, після експериментів Мелоні вижило декілька жінок, яких, за наказом далатресси, викрали саларіанці і тримають на Сур'Кеше. Під натиском Прімарха і Шепард(а) далатресса змушена видати їх точне місце розташування.

Перед місією Пріоритет: Тучанка, Лінрон спробує укласти з капітаном таємну угоду. Вона повідомляє, що кілька років тому саларіанскіе агенти пошкодили Завісу, за допомогою якої Мордін планував вилікувати кроганов. Мордін/Ласий Вікс помітить помилку і виправить її. Щоб отримати підтримку саларіанцев, капітан повинен(на) йому перешкодити. В обмін на саботаж, саларіанці гарантують повну підтримку з боку свого флоту і кращих вчених для побудови Горна.

Якщо генофаг буде вилікуваний, далатресса висловить своє розчарування, попередить, що крогани знову почнуть війну, як тільки Женці будуть переможені. Тим не менш, адмірал Хакет повідомить, що з ним по закритих каналах зв'язалося кілька підрозділів ГОР, пообіцявши підтримку не дивлячись на те,"що якась далатресса каламутить воду". Після виконання місії, залежно від прийнятих рішень, Шепард отримає на особистий термінал одне з двох повідомлень.

Повідомлення при лікуванні генофага Редагувати

Mail
Відправник: Далатресса Лінрон
Тема: прикро рішення

Капітан, я вкрай розчарована вашими діями на Тучанке. Я, як мені здавалося, цілком наочно пояснила вам, що зцілення генофага в довгостроковій перспективі матиме свої наслідки. Після перемоги над женці наші об'єднані війська будуть настільки виснажені, що жодна раса в галактиці не зможе стримати возрождающуюся популяцію кроганов. Більш того, крогани, без сумніву, захочуть помститися за генофаг, і в числі перших їхніх цілей виявиться Саларіанскій Союз. І коли цей день настане, капітан, кров мого народу буде на ваших руках.

Я також з величезним жалем дізналася, що, виконуючи ваші накази, пожертвував життям наш учений.

Це чорний день не тільки для мого народу, а й для всієї галактичної цивілізації.

Далатресса Лінрон, Саларіанскій Союз

Повідомлення при збереженні генофага Редагувати

Mail
Відправник: Далатресса Лінрон
Тема: Чудове рішення

Капітан, я рада була дізнатися про рішення, прийняте вами на Тучанке щодо генофага. Здоровий глузд переміг.

Наші віддалені датчики показали, що ліки не діє і розпорошений вами аерозоль не вигоїть кроганов від подальшої репродуктивної деградації. Наша розвідка дізналася, що крогани не знають про ваш вчинок і продовжують вірити, що генофаг зцілений.

Хочу вас попередити, капітан: коли конфлікт зі женці буде залагоджено, крогани рано чи пізно запідозрять недобре і можуть зажадати у вас пояснень. Коли цей день настане, наші вчені забезпечать вас сфабрикованими доказом того, що ліки було недієве з самого початку і не могло допомогти кроганов.

Зараз же я рада запропонувати вам офіційну підтримку Саларіанского Союзу в роботі над Гірському та боротьби зі жнець. Коли війна закінчиться, ми всі можемо бути впевнені, що галактика, якої не загрожує подальше поширення кроганов, стане безпечніше.

Далатресса Лінрон, Саларіанскій Союз

Цікаві факти Редагувати

  • У Новинний мережі Альянсу мається на увазі, що Лінрон-це не ім'я як таке, а рід саларіанцев, як і Нарра. Схоже спостерігається у кроганов, наприклад, клан Урднот.
  • Грей ДеЛізл, яка озвучувала Лінрон, також подарувала свій голос саларіанскому раднику Ешіл,Насане Дантіус і Калі Сандерс. Вона працювала і над іншими іграми BioWare: в Dragon Age: Origins - Awakening вона озвучила Веланн, Годинного і Данелл.
  • У грі її називають просто "далатресса", без вказівки імені, але, враховуючи дані НСА, в яких говориться, що найвпливовіша далатресса Союзу - Лінрон, можна зробити очевидні висновки про те, що ця конкретна далатресса саме Лінрон.

Галерея Редагувати

Персонажі Mass Effect 3