FANDOM

Дезінтегруючі торпеди являють собою активні снаряди, що створюють в момент вибуху довільні нестабільні поля ефекту маси. Ці поля створюють розрив просторово-часової тканини в обмеженій області. Стрімкі асиметричні зміни маси мети призводять до її знищення.

У процесі польоту торпеди використовують поле, що збільшує масу; з цієї причини кінетичні бар'єри не можуть їх відобразити. Збільшення маси знижує швидкість торпеди, що робить її легкою мішенню для системи ПОШУК. З цієї причини торпеди слід випускати тільки з дуже короткій дистанції.

Щоб виключити можливість пошкодження атакуючого корабля, торпеди повинні запускатися в пасивному стані (з заглушених маршовими двигунами). Винищувач випускає торпеди, враховуючи траєкторію і швидкість мети, потім негайно відступає, поки торпеда ковзає по інерції. Після відходу винищувача (зазвичай не пізніше, ніж через секунду після запуску) торпеда активує власне поле ефекту маси і двигуни, щоб кинутися до мети.

Торпеди є основним протикорабельних зброєю винищувачів. Вони випускаються в упор з короткими інтервалами, що нагадують залпи старовинної артилерійської системи Каллиопа (тому їх часто називають "Краплі"). Системі ПОШУК доводиться мати справу з численними цілями, в результаті деякі торпеди проривають оборону.