FANDOM

ME
ME2
ME2 PRC CP 12
ME3
MEI
Десантний корабель ґетів
Назва Корабель гетів
Клас Фрегат
Раса ґети
Належність Транспорт

Десантний корабель гетів - бойова одиниця гетів, призначена для перевезення їх бойових платформ і службовка кістяком їх флоту.

ХарактеристикаРедагувати

Може мати від двох до шести опор, за допомогою яких здатний вертикально закріплюватися на скелях і великих спорудах. Екіпаж корабля: програмне забезпечення гетів і бойові апаратні засоби і платформи гетів. Корабель має хорошу броню і потужні кінетичні щити.

Mass EffectРедагувати

  • Під час місії Траверс: навала гетів один з таких кораблів можна знищити за допомогою M35 "Мако".
  • У фінальній місії на Цитаделі один такий корабель потрібно буде розстріляти за допомогою турелей.
  • На Феросе потрібно буде знищити опори такого корабля, щоб скинути його вниз. Імовірно, після цього корабель знищується.
  • У фінальному бою Володар веде за собою флот таких кораблів на Цитадель.

Mass Effect 2Редагувати

У Mass Effect 2 зустрічається на Хестроме під час місії Досьє: Талі, де він знищує за допомогою своїх знарядь групу кваріанцев. а також у місії на планеті Коранг в DLC: Набір "Повелитель полум'я". Також три таких корабля перебувають стикованими на станції Єретиків. Один такий корабель можна знайти на станції планети Дайте в DLC: Набір "Повелитель".

Mass Effect 3Редагувати

Складають основну ударну силу флоту гетів, який може приєднатися до об'єднаним силам галактики в битві за Землю.

ЗустрічаєтьсяРедагувати

ОзброєнняРедагувати

  • Плазмові ракети;
  • 5 легких плазмових гармат.

Цікаві фактиРедагувати

  • Як і всі транспортні засоби гетів, зовні схожий на комаха.

ГалереяРедагувати