FANDOM

ME Основание Логотип
ME

Дженнер (англ. Jenner) - солдат Альянсу Систем, призначений в 212-підрозділ, загін "Пси" на Іден Прайм. В загоні виконує функції радиста.

Mass Effect: Підстава Редагувати

За два дні до нападу гетів на Іден Прайм, Дженнер з товаришами були у звільненні і розслаблялися в барі. Разом з Распутіним та Бейтсом вони посміюються над залицяннями Донкі до Ешлі Вільямс, жартуюючи, що у нього з Пенні і то буде більше шансів, або ж, якщо така справа, то і у Пенні - з Ешлі.

Веселощі закінчилися коли в бар зходить офіцер і пояснює мету майбутнього завдання. Лейтенант повідомляє, що вчені виявили щось "маякоподібне" і просять убезпечити місце розкопок. Хоча лідером групи (і старшим за званням) була комендор-сержант Вільямс, очолити загін було призначено сержанта Донка - спроби останнього заперечити лейтенант не став навіть слухати.

Загін "Пси" відправили в піший обхід місцевості від колонії до маяка, в той час як іншим загонам 212-го підрозділу був виданий транспорт. Сержант Донкі під час патрулювання сказав Ешлі, що це вона має командувати на завданні, на що Вільямс відповіла: "оскільки мій дідусь склав зброю на Шаньсі, лейтенант думає, що я можу зробити те ж саме". Донкі запевнив Ешлі, що загін не поділяє цієї думки, кому як не їм знати, хто найкращій солдат в усьому підрозділі!

Прийшовши до точки зустрічі, вони не виявляють загін "Браво", більш того, останній не виходив на зв'язок із загонами "Альфа" та "Чарлі", які вже перебували на місці розкопок. Пізніше вони натрапили на останки своїх побратимів із загону "Браво", і майже одразу надійшов радіозаклик про допомогу через напад на Маяк невідомого ворога. Донк приймає рішення, що командувати загоном буде Ешлі, мотивуючи цей вибір тим, що відтепер це справжня бойова місія, тож їм потрібен справжній лідер. Ешлі без вагань наказує здійснити нічний марш-кидок до місця розкопок.

Опинившись на місці, загін потрапляє під обстріл ґетів. Розосередившись по позиціях, вони спробували оточити ґетів: поки Донкі, Дженнер, Пенні та Бейтс зв'язали ворогів вогнем з укриття, Ешлі та Роспутін обійшли синтетиків з флангів та кинжальним вогнем положили чимало з них. Нажаль, ворогів виявилося занадто багато і увесь загін був знищений крім Ешлі Вільямс і Бейтса, який втік з поля боя.

В останню хвилину життя Дженнер за наказом Вільямс надіслав відеоповідомлення про вторгнення невідомого ворога, яке і отримала ККАС «Нормандія» СР-1.

Персонажі коміксів Mass Effect