FANDOM

ME3
ME3 PRC LEVIATHAN
Шаблон:Цитата Заголовна

Доктор Гаррет Брайсон-вченийАльянсу Систем, що шукав сліди існування Левіафана.

Біографія Редагувати

У пошуках Левіафана Редагувати

Він очолював особливу групу "Аврора". Її учасники перевіряли легенди, чутки, старі історії про жнець, ще з тих часів, коли в їх існування не вірили.

Розслідувавши діяльність батаріанцев, група знайшла інформації про Левиафане Діса. Це загиблий в бою Жнець якого батаріанци знайшли 20 років тому і таємно вивчали. Доктор Брайсон припустив що його вбив справжній Левіафан. В одній розмові він розповідає адміралу Хакет, що Женці тіснять його польові групи, немов самі шукають Левіафана. Доктор Брайсон приходить до висновку, що Левіафан-винищувач Женців, вищий хижак. Він змушує їх нервувати.

Адмірал Хакет зацікавився проектом, дав йому вищий пріоритет і попросив Шепард(а) допомогти доктору в дослідженнях.

Сім'я Редагувати

У Брайсона є дочка - Енн. Вона розповідає, що її батько часом був одержимий, навіть божевільний. Він дуже любив роботи поза лабораторією і загинути в ній для нього велике розчарування.

Брайсон дуже любив свою дочку. У своїй лабораторії він тримав її дитячі малюнки. Важливий ключ від даних по своїй роботі він зберігав в одному з малюнків дочки, як він говорив:"Ближче до серця".

Смерть Редагувати

Брайсон був убитий Левіафаном, бажаючим приховати своє існування. Він узяв помічника доктора Дерека Хедлі під контроль за допомогою артефакту, що зберігався в лабораторії, і змусив його застрелити доктора.

Галерея Редагувати

Персонажі Mass Effect 3