FANDOM

ME2
  • Досьє: Вождь
  • Оригінальна назва: Dossier: The Warlord.
  • Завдання: Завербувати Вождя.
    • Оновлене завдання: Відправитися на планету Корлус.
    • Оновлене завдання: Знайти і завербувати вождя кроганов Окіра.
  • Противники: Бійці «Синіх Світив», робот Имира, крогани-Берсерк.

ТрофеїРедагувати

  • Окуляри досвіду: 1000.
  • Покращення: Втрати снайперської гвинтівки, Кроганская живучість.
  • Кредити: 20000 знайдених + 20000 від «Цербера».
  • Решта: +2000 платини.

ПроходженняРедагувати

За даними Привида, хорошим посиленням загону буде вербування Вождя, що має величезний досвід в бойових діях і стратегічному плануванні довжиною в тисячу років. Також не виключено володіння знаннями деяких технологій Колекціонерів. Доктор Окір, досвідчений і сильний командир, ветеран кроганскіх повстань, одержимий порятунком свого народу від генофага і, за чутками, навіть зустрічався з Колекціонерами, щоб отримати доступ до необхідної технології.

Зараз Окір знаходиться в таборі загону найманців «Сині світила» на Корлусе, в системі Имир, туманність Орел. Наявність такого досвідченого бійця-велика удача, залишилося лише зустрітися з кандидатом і постаратися завербувати. Вибираємо на карті галактики туманність Орел, виходимо на орбіту, знаходимо планету Корлус, приземляємося на поверхню. Основна індустрія Корлуса-утилізація списаних і прийшли в непридатність космольотів, вселенська звалище. Планета стоїть на другому місці за кількістю вбивств серед населення в системах Термінус і на першому-за кількістю вбивств гостей з інших планет.

Споруда «Синіх світил»Редагувати

Перед висадкою, вибираємо загін, краще взяти з собою Міранду, Мордіна солус або Гарруса. Закінчивши підготовку, десантіруемся на поверхню. Навколо чутні віддаються через гучний зв'язок накази про атаку. Просуваємося вглиб, оглядаючи територію в пошуках предметів. Головна мета-проникнути в притулок «Синіх світил» і знайти Окіра. Стикаємося з першою невеликою групою бійців. Розправившись з нею, доходимо до пораненого найманця. У бесіді використовуємо репліки героя або відступника, змушуючи передати наказ по рації про відкликання груп відстрілу штучних кроганов, потім-відпускаємо його. Зі слів бійця стане відомо наступне: він підпорядковується Джедоре, яка найняла і поставила перед Окіром мету створити для неї армію кроганов, вирощених штучним шляхом. Сам же Окір одержимий ідеєю вилікувати генофаг і вивести ідеального крогана. Відбір гідних особин проходить під час битв між найманцями і кроганов. Поки результати не вражають, крогани виходять божевільними і мало придатними для великомасштабних боїв, більше скидаючись на іграшки для розваги.

Доходимо звивистою стежкою до входу в будівлю «Синіх світил», попутно відбиваючись від лютих і численних атак. Допомагаємо вижившому інкубаторно кроганов зломити опір. Завершивши локальну битву, заводимо розмову. Відкриється кілька цікавих фактів: кроганов вирощують в скляних колбах, а їх тренування проходить за допомогою внутрішнього голосу, який навчає бійців в стислі терміни ходити, говорити, битися і стріляти. Коли бійця випускають на волю, він вже всьому навчений. Розлучаємося з кроганов. Проходимо у відкритий проріз, з тіла убитого бійця «Синіх світил» підбираємо кредити, спускаємося по схилу. Відбиваємо атаку найманців, знищуємо з десяток кроганов-Берсерк, оглядаємо приміщення. Піднімаємося сходами, зламуємо двері. У кімнаті підбираємо поліпшення «Шкоду снайперської гвинтівки», заряди для зброї. Виходимо на відкритий майданчик, ухиляємося від ракет, знищуємо противників. Напроти дверей зламуємо КПК, піднімаємося сходами, стикаємося з елітними бійцями «Синіх світил», придушуємо атакуючий порив.

ЛабораторіяРедагувати

По радіо чути наказ про стягування всіх залишилися бійців до лабораторії; останній бій-найважчий. Долаємо відкритий перехід, піднімаємося до лабораторії. Прориваємося боєм до дверей «07», за якою знаходяться медична станція і термінал безпеки, а трохи далі і сам вождь Окір. У кімнаті зламуємо термінал лабораторії, отримуємо покращення «Кроганская живучість». Завершивши огляд кімнати, підходимо до кроганов для бесіди. Всі крогани начулися про Шепард, особливо після того, що сталося з Сареном, Спектром-зрадником, на Вермайре, де він загинув від ядерного удару, не встигнувши розгорнути свою армію. Окір нітрохи не шкодує Сарена, його воїни були справжніми кроганов. А чисельність сама по собі не є перевагою. Зараз його думки зосереджені на одному-закінчити роботу зі створення досконалого солдата і побороти генофаг. Робота практично завершена, гідний зразок знаходиться у скляній колбі, що стоїть в кімнаті.

Всі негідні, хоча сильні і здорові крогани, були віддані Джедоре, але вона-поганий командир, через це бійці відмовлялися підкорятися їй. За словами Окіра скоро настане час, коли крогани не відродиться, а переродятся, його робота зробить расу чистіше. Кожен чистий кроган стане краще, зберігши при цьому риси мертвих предків.

Угода з Колекціонерами була укладена вождем в обмін на численні життя виведених кроганов. Отримана технологія, до теперішнього часу, повністю вкладена в прототип, хоча інформацією про неї він готовий охоче поділитися. Та й до загону приєднатися не проти, забезпечивши в майбутньому безпеку шляху, однак доля прототипу не обговорюється, він належить йому, це ключ до спадщини. Бесіду перерве Джедора, наказавши своїм бійцям знищити проект Окіра, забрати дані і почати все з нуля. У кімнаті з'являться струменя газу. Окір не на жарт сполошилися. У нього не залишиться вибору, як звернутися за допомогою до Шепарду. Треба якими способами зупинити спробу знищення прототипу.

Джедора буде відсиджуватися на нижньому майданчику, перед лабораторією, в оточенні скляних колб-інкубаторів. Прикриття їй забезпечать робот Имира і крогани-берсеркери. Виходимо в бічні двері, спускаємося сходами. Ховаємося і ухиляємося від пострілів за колбами, намагаємося триматися від кроганов на відстані. Проти них допоможуть бронебійні патрони, проти ІМІР'а-спочатку дезінтегруючі, потім бронебійні. Коли Джедора залишиться одна, оточуємо її загоном, ухиляючись при цьому від випущених ракет. Поки буде йти бій, рівень токсину в лабораторії перевищить допустиму позначку. Вождь Окір загине, залишивши на консолі останнє звернення. Насправді йому було невідомо, навіщо Колекціонерам знадобилися люди. На знак подяки за допомогу, він просить прийняти прототип. Створений кроган-солдат- досконалий. Незважаючи на небезпеку, віддаємо наказ Джокеру про підготовку до навантаження інкубатора на «Нормандію», тіло Окіра залишаємо в лабораторії. Устаткування для клонування знищить група зачистки «Цербера».

«Нормандія» SR-2Редагувати

Повернувшись на «Нормандію», заспокоюємо Міранду і членів екіпажу. Спускаємося на інженерну палубу, проходимо в лівий вантажний трюм. Тут і зберігається досконалий прототип крогана. Залишилося лише вирішити, що з ним робити - розбудити або залишити в спокої до кращих часів. Якщо останній варіант, то навіщо взагалі варто було доставляти инкубационную капсулу на борт. Активуємо процес пробудження. Спочатку все піде як по маслу, проте все зміниться в один момент. Кроган, оговтавшись, кинеться в атаку, притиснувши Шепарда до стінки. Заспокоюємо розбушувався за допомогою реплік героя або відступника, вказуючи на помилково обрану ціль для агресії. Зрозумівши свій прорахунок, кроган послабить хватку. Допомагаємо йому визначитися з ім'ям, він вибере зі свого лексикону коротке і багатозначне слово Ґрюнт. З цього моменту в загоні з'явиться новий супутник. Обіцяємо йому в майбутньому криваві битви і сильних суперників. У остаточно заспокоївся крогана можна поцікавитися його відчуттями від колби, запитати ради з поліпшенням (кроганскій дробовик), дізнатися думку про загін і колекціонер. Закінчивши розмову, обходимо всіх супутників, розпитуючи про особисті темах.Келлі Чамберс доповість про прохання Примари з'явитися в зал конференцій, на нараду.

Підсумки місіїРедагувати

Устаткування для клонування знищено. Окір загинув, але його "син" уцілів. Можливо, втрата Окіра викличе проблеми. Пробудження крогана залишається на розсуд капітана.

<! - Навігаційні шаблони ->

Завдання в Mass Effect 2

<! - Interwiki links ->