FANDOM

ME2

ТрофеїРедагувати

  • Окуляри досвіду: 1000 (1250)
  • Зброя: Пістолет-кулемет M-9 «Лють», імпульсна гвинтівка гетів (за умови, що проходили рівень на Експерті або божевілля).
  • Покращення: Втрати великокаліберного пістолета, Втрати штурмової гвинтівки.
  • Кредити: 39000 знайдених + 30000 від «Цербера».
  • Решта: +2000 іридію.

ПроходженняРедагувати

Приємно усвідомлювати, що старий друг з колишньої команди «Нормандії» входить в сферу інтересів Привида. Талі'Зора вас Німа-експерт з бойовій техніці і злому комп'ютерних систем. Має великий досвід інженерної роботи, добре знайома з пристроєм «Нормандії». Кваріанка, раніше відома як Талі'Зора нар Райа, заслужила доросле ім'я два роки тому, допомагаючи капітану Альянсу Шепард перемогти Сарена. На даний момент Талі виконує секретне завдання адміралів мігрують флоту на Хестроме, система Долен, Далекий обід, в повністю контрольованою гетами частини космосу. До повстання гетів Хестром був кваріанской колонією, створеної для спостереження феномена Долена, зірки цієї системи. Існувало припущення, що нестабільний Долен може передчасно перетворитися на червоний гігант. Хестром перейшов в руки гетів в 1896 році. Незабаром після цього будь-який зв'язок планети з іншими станціями закінчилася. Згідно з даними, отриманими від розвідувальних зондів, на орбіті Хестрома знаходяться великі споруди, на яких зберігаються тисячі мобільних платформ гетів і невідома кількість їх «умів».

Незважаючи на високу небезпеку операції, що не будемо відкладати справу в довгий ящик. Вирушаємо за Талі'Зорой. Перед виходом на орбіту і посадкою, формуємо загін, бажано взяти на виконання операції Міранду і Гарруса, розподіляємо скупчилися окуляри умінь, десантіруемся на платформу. Потужності захисних щитів вистачає на Хестроме лише на кілька митей перебування під відкритим сонцем, що істотно ускладнює ведення бойових дій. Завдяки природній аномалії доводиться шукати укриття і пересуватися короткими перебіжками. Відчувши твердь під ногами, починаємо рух по дорозі до великих закритих залізних воріт. Звертаємо в кімнату по сусідству, прослухуємо повідомлення, залишене убитим кваріанцем, з пошкодженого гета підбираємо кредити, біля вікна активуємо панель управління воротами. У небі з'явиться капсула, десантуватися кількох гетів-бійців, пізніше до них на підмогу прибудуть ще кілька, включаючи гетів-ракетників. Оглядаємо майданчик: біля сходів за бульдозером, у тіла убитого кваріанца, лежить модифікований крупнокаліберний пістолет, з поліпшенням «Шкоду великокаліберного пістолета», на другому поверсі-аптечка, поруч з краном внизу-іридій.

ДетонаториРедагувати

Завершивши побіжний огляд, рухаємося далі по доріжці, крізь кам'яні джунглі. Наприкінці переходу знищуємо двох гетів, захоплено стріляючих по мертвому кваріанцу. Прослухуємо звернення по рації від Кел'Рігар, скликає всіх залишилися кваріанцев до себе на допомогу. Оглядаємо пошкодженого гета-мисливця, отримуємо кредити, з тіла мертвого кваріанца підбираємо пістолет-кулемет M-9 «Лють». По рації виходимо на зв'язок з Кел'Рігаром, повідомляючи йому про смерть його товаришів і обіцяючи з'явитися на допомогу. Він сховався зі своїм нечисленним загоном у таборі в долині, але їх оточення тіснять ґети. Талі вдалося дістатися до дослідницького комплексу та забарикадуватися усередині. ґети почали атаку відразу після виявлення непрошених гостей, перекидаючи підкріплення з допомогу десантних капсул. Закінчивши переговори по рації, дорогу до групи перепинить кам'яна колона, що впала перед дверима не витримавши чергової атаки десантної капсули гетів.

Кел'Рігар порадить обійти навколишні будівлі, щоб знайти два детонатори для вибухівки, які пізніше потрібно буде встановити на кам'яну брилу і підірвати її, розчистивши шлях.

Перший детонатор з вибухівкою лежить в комплексі напроти кам'яної брили-добре охороняється декількома групами гетів, включаючи потужного гета-мисливця і гета-прайму, другий-в дальній частині майданчика, у північному комплексі. Дорога до нього в обох напрямках також посилено охороняється. Оглядаючи руїни корисно прослуховувати записи Талі, пов'язані з її місією: сонце галактики швидко вмирає, що тривожить кваріанцев. Зібравши предмети і оглянувши навколишні будівлі, повертаємося до кам'яній колоні, встановлюємо вибухівку. Відходимо на безпечну відстань, чекаємо вибуху. Оглядаємо кімнату, підбираємо зі столу з розібраної гвинтівки гетів поліпшення «Шкоду штурмової гвинтівки», з пошкодженого гета і старовинного сотенного сейфа-кредити. Відкликаємося на позивні сигнали Талі'Зора, активуючи комунікаційну консоль. У короткій розмові вона встигне розповісти про проникнення в обсерваторію і успішному зборі даних. Для більш грунтовної бесіда кваріанка просить прибути до неї, попередньо прорвавшись через оборону гетів, до входу в дослідницький центр. Виходимо в розблокували двері, спускаємося вниз.

Табір кваріанцевРедагувати

На вулиці загін вже чекає безліч розвідувальних дронів гетів-маленькі, настирливі літаючі роботи. Правда, вони тут не одні, а під прикриттям гетів-прайм. Перетинаємо майданчик, уникаючи під час бою прямих сонячних променів. Входимо в кімнату, активуємо консоль безпеки. Залізні віконниці повільно піднімуться, оголюючи полі бою. ґети намагаються зламати двері в обсерваторію, де сховалася Талі. Процес протікає повільно, але вірно. Із захисників уцілів лише Кел'Рігар, що сховався на майданчику перед будівлею. З бесіди з ним стане відомо, що головна загроза-колос гетів, машина величезної вражаючої сили, здатна до самовідновлення. Правий фланг зайнятий снайперами, дуже вдала позиція, центр-прострілюється колосом і гетами, лівий-зайнятий декількома групами противника. Спроби вимотати колоса і знищити його ні до чого не привели, він постійно лагодить себе. Єдина можливість його знищити-підійти якомога ближче, зруйнувати щити і броню. Наприкінці бесіди стримуємо бойовий настрій Кел'Рігара, змушуючи залишитися в укритті і підтримувати прорив загону з тилу.

Закінчивши інструктаж, висуваємося назустріч колоссу, рухаємося через правий або лівий фланги. Підібравшись близько до мети, знищуємо спочатку гетів, усуваючи перешкоди, потім самого колоса. У ближньому бою він не буде намагатися себе відновити, на відміну від атак з далеких дистанцій. Талі, дізнавшись про перемогу над гетами, розблокує вхідні двері, яку намагалися зламати вороги. Перед тим як з'явитися до неї, досліджуємо полі бою, збираючи трофеї і предмети. В обсерваторії підбираємо кредити і неушкоджену імпульсну гвинтівку гетів (з'являється тільки на високих рівнях складності). При зустрічі Талі подякує за надані допомогу і порятунок, у всіх подробицях розповість про мету візиту на планету, колишні володіння кваріанцев: Сонце Хестрома нестабільно. За часів кваріанской колонії це було звичайне світило. Воно не повинно було змінитися так швидко. Талі вважає, настільки стрімкі зміни відбулися в результаті впливу темної енергії на глибинні шари сонця. Ефект схожий на викид зоряної маси перед переходом у фазу червоного гіганта, але сонце Хестрома занадто молодо для подібної реакції.

«Нормандія» SR-2Редагувати

Місія Талі'Зора на Хестроме закінчена, після відправки зібраних даних в Колегію Адміралів мігрують флоту кваріанка приєднається до загону. Звістка про порятунок Кел'Рігара викличе в ній бурю позитивних емоцій. Солдат візьме на себе обов'язок з доставки даних начальству. Побажавши йому удачі, повертаємося з поповненням на «Нормандію». Талі все ще з підозрою ставиться до «Церберу» після випадку з нападом на Мігруючий флот, однак готова присвятити себе служінню Шепард. Для обслуговування та спостереження за кораблем кваріанка займе місце на інженерній палубі. В особистій бесіді вона розповість про пристрій мігрують флоту, про конфлікт з «Цербером», поділиться звістками від Кел'Рігара (якщо він вижив на Хестроме), з'явиться привід дізнатися про можливі удосконалення «Нормандії» (багатоядерні щити). Завершивши бесіду, перевіряємо особистий термінал, прийшов лист-підтвердження про переведення Талі на «Нормандію» від адмірала Раель'Зора. Формування загону досі не завершено, на черзі наступний кандидат-юстіцар.

Цікаві фактиРедагувати

  • Якщо взяти на це завдання попередньо завербованогоЛегіона, то Талі вихопить пістолет і почне стріляти в гета, а він сховається в укриття і проситиме у Шепарда допомоги від "дружнього вогню", якщо вчасно не зупинити Талі дією героя.

ЗаписиРедагувати

  • Кваріанскій журнал:
ME2 КПК(1)
Термінова запис у журналі:

Тут ґети. Я залишився, щоб інші встигли піти. Всім хто мене чує, знайдіть Талі'Зору. Вона та її дані-пріоритет номер один. Кіла се'лай.

  • Кел'Рігар:
ME2 КПК(1)
Прийом-прийом-прийом. ОП-1, говорить командир групи Кел'Рігар. Як чутно? ґети скинули капсулу на ОП-2. Талі'Зора в безпеці, але нам потрібно підкріплення. Ми сховалися тут. Можете вислати підкріплення?

  • Щоденник Талі:
ME2 КПК(1)
Треба взяти зразки грунту, щоб визначити швидкість росту випромінювання, але обладнання розвалюється прямо на очах. Колись Шепард використовував гірський лазер для розчищення завалів на Терумо. Спробую впоратися за допомогою вибухівки.

  • Щоденник Талі:
ME2 КПК(1)
Неможливо точно виміряти сонячне випромінювання. Воно просто випалює наше обладнання. З сонцем щось не так. Пару століть назад все ще було нормально, а зірки не вмирають так швидко.

  • Щоденник Талі:
ME2 КПК(1)
Наші пращури ходили по цих залах з непокритою головою. Мабуть, сонце тоді було іншим. Стільки місця. Кам'яні стіни ... Чудово. Бачили б це мої друзі. Шкода, Шепард не тут.

Підсумки місіїРедагувати

Талі'Зора стала членом команди. Незважаючи на те, що Талі'Зора вірна капітану, вона вкрай негативно ставиться до "Церберу" і повинна перебувати під постійним наглядом. На той випадок, якщо дії гетів на Хестроме спровокують відповідну реакцію, ми висилаємо розвідку.

<! - Навігаційні шаблони ->

Завдання в Mass Effect 2

<! - Interwiki links ->