FANDOM

Постер2 Цій статті/цьому розділу не вистачає інформації.

Ви можете допомогти Mass Effect Вікі, доповнивши дану статтю/розділ інформацією.

Постер2
Файл:РДГ.jpg

Дронамі називають невеликих роботів, використовуваних для підтримки і посилення підрозділів, що складаються з органічних солдатів. Вони не володіють штучним інтелектом, управляються дрони за допомогою незмінних адаптивних програм. Велика частина моделей використовує підйомну силу ефекту маси для підвищення мобільності.

ЗастосуванняРедагувати

Всі сучасні армії використовують різних дронів для рутинних завдань (гарнізонна служба, патрулювання та ін.). Використання дронів для другорядних завдань дозволяє економити людські ресурси і знижує втрати в конфліктах, які не мають масовий характер. У рас, технічний розвиток і сприйнятливість до втрат яких нижче, кількість дронів відповідно нижче. Зважаючи на слабкий озброєння і неміцною броні дрони майже марні в традиційних польових битвах.

У мирних цілях дрони використовуються в митних цілях для сканування багажу і людей. Також дронів використовують журналісти для зйомок репортажів.

ВидиРедагувати

Крім бойових дронів застосовуються дрони підтримки, які надають сприяння органічним бійцям. Розвід-дрони-невеликі літальні апарати, що використовують засоби маскування і що повідомляють командуванню про присутність сил противника. Дрони РЕБ надають допомогу технікам, виступаючи в ролі мобільних генераторів перешкод і платформ для збору ЕРД (електронних розвідданих). Військова і цивільна поліція використовує "засліплюючих дронів", що використовують потужний світловий імпульс для засліплення і захоплення зловмисників без загрози для їхнього життя.

СполукиРедагувати

Зазвичай підрозділ дронів називають крилом (наприклад: "Вивести 4-е крило штурмових дронів на лівий фланг!"). Рядові солдати часто називають союзні підрозділи дронів зграями, а підрозділи супротивника - косяками.

ЕволюціяРедагувати

В Mass Effect дрони були цілком матеріальні, а в наступних іграх вони стали голографічними.

Галерея Редагувати