FANDOM

PL
ME2
Дуговий випромінювач
Arc projector
Тип Важка зброя
Точність Висока
Віддача Далеко
Тип ведення вогню Одиночні постріли
Скорострільність Низька
Час перезарядки 1,5 с сек.
Пошкодження
Базові пошкодження 400
Пошкодження броні xНевідомо
Пошкодження щитам xНевідомо
Пошкодження бар'єрам xНевідомо
Боєприпаси
Обойма N/A
Макс. боєприпас Первинний Немає
Запас у броні 10
Після оновлення 11-19
Максимум 12-20
Боєприпасів у підзарядці 2

Дуговий випромінювач (англ. Arc Projector) - важка зброя з Mass Effect 2. Вражає одну ціль потужним дуговим розрядом, якщо в зоні ураження зброї є ще противники, то вони також отримають пошкодження. Випромінювач демонструє найбільшу ефективність при використанні його на великих групах супротивників. Ефективний проти всіх видів військ. Добре знищує щити і бар'єри, завдаючи шкоди здоров'ю, також паралізує жертву на пару секунд.

Опис Редагувати

Дугового випромінювач іонізує мети невидимим лазерним променем для подальшої електричної атаки високої напруги. Після потрапляння променя блискавки в першу мету система автонаведенія направляє іонізуючий лазер на сусідні, створюючи між ними електричну дугу. Усього кілька натискань на курок можуть знищити цілий загін противника.

ОтриманняРедагувати

  • Можна отримати, якщо у вас активна мережу Цербера (завантажується безкоштовне DLC). На ваш особистий термінал прийде лист:
Mail
Відправник: Привид
Тема: Дуговий випромінювач

Шепард!

Нещодавно на нашому аванпост в Скилліанській Межі сталася сутичка з ґетами. Не хвилюйтеся, я не збираюся відривати вас від завдання з цього приводу. Наші оперативники легко розправилися з розвідувальним загоном. Вони вважають, що все пройшло так гладко тільки завдяки першому зразку нашої новітньої електричної зброї, яка нарешті вийшла з лабораторії. Зараз загін оперативників отримав заслужену відпустку, і зброя їм поки не знадобиться.

Нову розробку назвали "Дуговий випромінювач". Я відправив один примірник в зброярню «Нормандії», щоб ви могли з ним ознайомитися та використовувати, як вважаєте за потрібне. На випробуваннях він показав відмінні результати при знищенні кінетичних бар'єрів і синтетичних супротивників, але лабораторні випробування мало значать, поки зброя не випробувана в серйозних боях. Ми знаємо, що воно працює. Тепер нам хочеться подивитися, наскільки вона добра в умілих руках. Якщо все пройде нормально - ми використовуємо ваш досвід для навчання інших оперативників.

Примітки гравцівРедагувати

Зброя з гри Mass Effect 2