FANDOM

ME
Disambiguous Невизначеність
Ця стаття про здібності в Mass Effect.
• Для перегляду статті про навику в Mass Effect 2 і Mass Effect 3, перейдіть на "Перевантаження".

Електроніка (англ. Electronics)-технічний навик, спочатку доступний інженеру, розвіднику і техніку-кваріанцу. Також його можна розблокувати в класів страж, туріанскій агент і вчений-азарі. Підсилює щити. Збільшує ефективність ремонту корпусу транспортера. Дозволяє використовувати вміння електроніки для ремонту транспортера і обходу систем безпеки. З'являється вміння перевантаження, яке відключає щити супротивників.

Класи Редагувати

Рівні розвиткуРедагувати

Кожен рівень навику збільшує енергію щита і відновлює додаткові одиниці при ремонті транспортного засобу, а також дозволяє обходити більш складні системи захисту.

Рівень Енергія щита Відновлення транспортного засобу Відкрита навичка / здатність
1
2
3
4
​​5
6
7
8
9
10
11
12

Перевантаження Редагувати

Overload
Перевантаження-вміння, що відкривається навичкою електроніка. Воно може поєднуватися і з іншими вміннями, такими як поглинає поле. Найбільш ефективно на початку бою проти сильних супротивників, таких як кроган-командувач або крокуючий танк гетів, щоб не витрачати час на знищення їх щитів. Також за допомогою цього вміння можна пошкодити або знищити шестикутний щит гетів.

Рівень 1Редагувати

Перевантаження
Уровень 1
Опис
Завдає 50 од. шкоди в радіусі 6 м. Завдає 200 од. шкоди щитам супротивника. Знижує опірність супротивників втратам на 20%.
Характеристики
Тривалість:10 сек.
Час відновлення:60 сек.
Зниження точності:60%.

Рівень 2Редагувати

Перевантаження
Уровень 2
Опис
Характеристики
Тривалість:10 сек.
Час відновлення:50 сек.
Зниження точності:60%.

Рівень 3Редагувати

Перевантаження
Уровень 3
Опис
Характеристики
Тривалість:10 сек.
Час відновлення:40 сек.
Зниження точності: 60%.

СпеціалізаціяРедагувати

Шаблон:ІнформаціяME