FANDOM

ME2

Шаблон:Цитата Заголовна

Жертва батаріанцев-одна з жертв чуми, що розбушувалася на Омезі завдяки Колекціонерам.

Mass Effect 2 Редагувати

Проникнувши в район, заражений чумою, командор Шепард виявляє одну з жертв цієї чуми, батаріанца. Він тут же приймає Шепард(а) за мародера, який хоче обікрасти батаріанца, навіть не дочекавшись його смерті. Коли Шепард запитує його про Мордіна, з'ясовується, що і до клініці доктора він теж відноситься негативно, бажаючи спалити її з усіма пацієнтами і самим доктором. Коли йому стає гірше, Шепард намагається йому допомогти, але батаріанец у відповідь направляє зброю, припускаючи можливу ворожість людини. Шепард може дати панацелін батаріанцу, використавши переривання героя, а може залишити його помирати. У першому випадку батаріанец виявиться врятований. Він встане і здивується вчинку людини. Він все ще не буде вірити в те, що зможе вижити, але готовий ризикнути і довіритися доктору. Він дякує Шепард(а) за те, що він скрасив його останні години надією. Якщо не рятувати батаріанца, то він загине і поряд з ним можна буде виявити КПК з 2000 кредитів.

Шепард може запитати у нього, чому він вважає, що люди причетні до чуми. У відповідь він отримає достатньо логічні висновки, що якщо інші раси страждають від чуми, то їм не було сенсу створювати чуму. Ворку ж, які теж не страждають від чуми, занадто нерозвинена раса для створення такого біологічної зброї, і тільки завдяки своєму імунітету вони не страждають від хвороби.

Якщо Шепард скаже Мордіна солус про жертву-батаріанце, то він буде врятований. Пізніше його можна буде знайти в клініці. Батаріанец ще раз подякує людини.

Персонажі Mass Effect 2