FANDOM

Помилки статті
Слова нічого не значать, поки не перетвориш їх у вчинки.
Стаття містить помилки, помилки перекладу та/або друкарські помилки. Необхідно перевірити її на відповідність граматичним і орфографічним нормам української мови та/або перекладу проекту.
ME2
ME3
ME3 PRC OMEGA
ME Искупление Логотип
ME Возмездие Логотип

"Загробне життя"-це нічний клуб на космічній станції Омега.

ОписРедагувати

Основний зал клубу займає три поверхи. Перший завдяки своїм плануванням (колоподібним бару, що знаходиться в центрі, з танцюючими на ньому азарі) нагадує "Лігво Кори" на Цитаделі. Другий поверх побудований на зразок першого: у центрі розміщується величезна отвір з перебувають там фіолетово-рожевим світиться циліндром-продовженням бару. Цей циліндр оточує панорамний майданчик, підвішена до стелі, на якій також танцюють азарі.

Основну територію другого поверху оточує височіє над загальним рівнем майданчик з диванами для відпочинку, на яких більшість відвідувачів клубу проводить свій час. Трохи позаду розташовується добре охороною зона-місце знаходження Арії Т'Лоак, азарі, керуючої Омегою. Третій ярус складається з круглого балкона, увінчаного факелами, з якого відкривається прекрасний вид на другий поверх.

Крім основного залу "Загробне життя" має ще дві зони: нижній рівень і VIP-зал.

МісцяРедагувати

Основний зал Задня кімната
Нижній рівень, вид з входу Нижній рівень, вид на другий поверх
Спуск на нижній рівень Нижній рівень, столики

ІсторіяРедагувати

Mass Effect: Спокута Редагувати

У серії коміксів Mass Effect: Спокута Ліара Т'Соні під час пошуків інформації про зниклого командор Шепарде зустрічається зі своїм інформатором-Дреллав барі "загробне життя", а потім там же знайомиться з Арією Т'Лоак, щоб дізнатися, для чого Синім світиламизнадобилося тіло капітана.

Mass Effect 2 Редагувати

В "загробне життя" Шепард отримує деякі місії і побічні завдання.

Mass Effect: Відплата Редагувати

У серії коміксів Mass Effect: Відплата, Пол Грейсон входить в кімнату, щоб відзвітувати перед Арією Т'Лоакпро проведений нападі на угрупування Кіготь прямо під час переговорів між представниками Кігтя і Арією. Згодом він танцює з Лізелль в VIP-зоні.

Пізніше Кай Льон за дорученням Привида відправляється в "загробне життя" на переговори з Арією.

Mass Effect 3: Омега Редагувати

Після захоплення Омеги "Цербером" в 2186 Генерал Олег Петровський перетворює "загробне життя" в свій штаб, виганяючи при цьому Харрота. Коли Ариа повертається з капітаном Шепард(ом), щоб відвоювати станцію, останній бій протікає в "загробне життя". Первісне наступ на клуб призвело до загибелі лідера Кігтя Найрін Кандрос. У шаленому пориві Ариа, не помітивши пастки, підлаштований Петровським, потрапляє в неї. Незважаючи на величезну кількість конфронтуючих солдатів Цербера і Ад'ютантів, службовців цієї організації, Шепард(у) вдається звільнити Арію і здобути перемогу над ворожими силами. Після цього Петровський капітулює, і Ариа оголошує жителям Омеги про те, що перехопила контроль над станцією і незабаром майбутньої планує відновити її.

МісіїРедагувати

Mass Effect 2Редагувати

Mass Effect 3: ОмегаРедагувати

Цікаві фактиРедагувати

  • Трек, який грає в "загробне життя": Saki Kaskas - Callista. Він вперше з'явився у грі "Need for Speed: High Stakes."
  • Трек, який грає в підвалах "загробне життя", називається "LoFi Epic - The Techno Madness Mix"; і написаний він Джеймсом Елленом, звукорежисером і композитором EA. Оригінальну запис можна прослухати тут: [1].
  • В інтерв'ю, опублікованому в Офіційному гайде Mass Effect 2, виконавчий продюсер Кейсі Хадсон каже про своє захоплення Омегою і, особливо, "загробне життя", згадуючи, що це його улюблена локація в Mass Effect 2, і він би хотів відвідати її в реальному житті.

ПосиланняРедагувати

  • [Http://uk.xbox360.ign.com/articles/103/1033498p2.htm Mass Effect 2: New Details Revealed]
  • [Http://au.xbox360.ign.com/articles/104/1041365p1.html IGN: Mass Effect 2 Preview]
  • [Http://masseffect.wikia.com/wiki/Afterlife_Club Mass Effect Wiki]