FANDOM

ME2
ME3
ME3 PRC LEVIATHAN

Локація: Чумацький Шлях / Туманність Пілоса / Наріф
Друга планета
Умова: Карта з магазину Баріа Фронтірс (Mass Effect 2)
Умова: Левіафан: знайти Енн Брайсон (Mass Effect 3: DLC: Левіафан)

Опис Редагувати

Mass Effect 2 Редагувати

Йонус, метано-аміачний крижаний гігант, використовується в якості паливного складу в скупченні Пілоса. "Ельдфель-Ешланд" заснувала на одному з його місяців базу, щоб розщеплювати водяний лід на водень і кисень і забирати гелій-3 з атмосфери. Передбачається, що Йонус спочатку не знаходився в системі, але був притягнутий гравітацією її зірки.

З орбіти, датчики "Нормандії" можуть помітити напис, залишену в жарт кимось із співробітників бази на поверхні планети: "Єдина заправка в радіусі 100 світлових років".

Mass Effect 3 Редагувати

Йонус, метано-аміачний крижаний гігант, може бути зовнішнім об'єктом, затягнутим в систему гравітаційним полем зірки. Зараз він використовується як паливний склад у скупченні Пілоса. "Ельдфель-Ешланд" заснувала на одному з його місяців базу, щоб розщеплювати водяний лід на водень і кисень, забираючи гелій-3 з атмосфери. Женці знищили базу і все планетарне обладнання після того, як попалися в пастку - відступаючи, працівники залишили примітивну міну з ядерним зарядом.

З орбіти, датчики "Нормандії" показують напис, залишену в жарт кимось із співробітників бази на її уламках: "В клапті".

Запаси мінералів Редагувати

Результати сканування: Помірні
Ресурси Планет
0
5300
7000
5000