FANDOM

ME
ME3
Какус / Гамма Аїда
Cacus ME
Планети 5
Супутники 0
Пояси астероїдів 1
Астероїди 0
Об'єкти 0

Локація: Чумацький Шлях / Гамма Аїда / Какус
Умова: Мораль 80% (Mass Effect)

Какус (англ. Cacus) - середня система з п'ятьма планетами і одним поясом астероїдів.

Кеплеровське співвідношення (a3/T2) може бути отримане для чотирьох орбітальних планет. Зовнішні планети Фарінгор і Теріарму мають уе співвідношення відповідає масі сонячної енергії, внутрішні ж планети Чоє та Зайтертент відходять від цього співвідношення.

В Сонячній системі Урат і Нептун мають подібні розбіжності з законом Кеплера, хоч і на настількі різкі. Їх розбіжність обумовлена взаємним гравітаційним збуренням. Чоє і Зайартер – менші планети, тож можуть бути обурені самим внутрішнім "гарячим Юпітером" або незазначеною на мапі протопланетною речовиною, що, робить масу сонячної енергії локально більшою, ніж на орбіті Фарінгора.

Фарінгор, Чохе та Замаррі практично не мають атмосфери, до того ж є надто гарячими для їхньої відстані обертання. Цілком ймовірно, що причина полягає в тому, що зріка поки що на ввійшла до основної послідовності, і в майбутньому матиме більшу яскравість, що відповідно вплине на планети. Крім того, в ядрі Фарангіора є вісмут-208, що означає наявність більш важких елементи та радіоактивності як самої планети, так і її супутників.

Зайартер Редагувати

Основна стаття: Зайартер

Зайартер - перша планета, що обертається навколо зірки Какус.

Чохе Редагувати

Основна стаття: Чохе

Чохе - друга планета, що обертається навколо зірки Какус.

Замаррі Редагувати

Основна стаття: Замаррі

Замаррі - третя планета, що обертається навколо зірки Какус.

Пояс астероїдів Редагувати

Фарінгор Редагувати

Основна стаття: Фарінгор

Фарінгор - четвертий планета, що обертається навколо зірки Какус.

Трейарм Редагувати

Основна стаття: Трейарм

Трейарм - п'ята планета, що обертається навколо зірки Какус.

Сканування системи Редагувати

Цікавинки Редагувати

  • Вірогідно, система названа на честь «кентавра» Какуса, та є посиланням на Божественну комедію Данте, в якій Какус є одним з вартових восьмого кола пекла.