FANDOM

ME
ME3

Локація: Чумацький Шлях / Ро Аргоса / Гідра
Четверта планета
Умова: Пріоритет: Дредноут ґетів (Mass Effect 3)

Опис Редагувати

Канрум - невелика скеляста планета, яка зберегла залишки атмосфери, що містить метан і криптон. Поверхня складається в основному з магнію і покладів вуглецю.

Канрум став місцем перемоги туріанських миротворців над полководцем Ш'ягур у часи повстань кроґанів. Ш'ягур, яка була жінкою-полководцем, причому однією з останніх жінок, командувала невеликим загоном. Вона домоглася високого становища серед військового командування кроґанів хитрістю і обманом. Кроґани билися за право перебувати в її загоні й загинули разом з нею.

Після звістки про загибель Ш'ягур, надзвичайно спраглі до помсти кроґани, її шанувальники, дали клятву заплатити за її смерть кров'ю туріанців, які брали участь у тій битві. У результаті кілька тисяч туріанців були жорстоко вбиті у відкритому бою. З тих пір багато кроґанів з гордістю стверджують, що вони володіють "кров'ю Ш'ягур".

Завдання Редагувати

486
ЗНАЙДЕНА ТУРІАНСЬКА ЕМБЛЕМА
Під час сканування планети Канрум на її орбіті було знайдено потужне джерело радіації. Під час подальшого сканування старший інженер Адамс виявив стару боєголовку, відзначену емблемою колонії Парфія.
485

Цікаві фактиРедагувати

  • У Mass Effect 2 Канрум згадується Ґрюнтом, як місце останньої великої битви під час повстання кроґанів. Ця битва датується VIII століттям нашої ери.

Галерея Редагувати